ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های سری آنر ۵۰ در تاریخ ۲۶ خرداد معرفی می‌شوند

نام گوشی‌های سری آنر ۵۰ از ماه آوریل در اخبار و شایعات شنیده می‌شد. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که خانواده آنر ۵۰ را رسما در تاریخ ۲۶ خرداد در مراسمی در شانگهای چین ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

نام گوشی‌های سری آنر ۵۰ از ماه آوریل در اخبار و شایعات شنیده می‌شد. این شرکت حالا امروز اعلام کرده که خانواده آنر ۵۰ را رسما در تاریخ ۲۶ خرداد در مراسمی در شانگهای چین معرفی خواهد کرد.

آنر با انتشار ویدیوی کوتاهی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو به تبلیغ سری آنر ۵۰ پرداخت. در حال حاضر اطلاعات خاصی درباره مشخصات فنی این دستگاه به اشتراک گذاشته نشده اما شمایلی از حلقه دوگانه دوربین این گوشی به چشم می‌خورد که آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

آنر قبلا تایید کرده بود که مدل معمولی آنر ۵۰ با چیپست اسنپدراگون 778G به بازار می‌آید. مدل پرو این خانواده هم احتمالا چیپست مشابهی خواهد داشت، اما طبق اطلاعات بنچمارک Master Lu، مدل پرو پلاس از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده می‌کند. افزون بر این، چند روز پیش آنر آلمان از عرضه سرویس‌های گوگل روی سری آنر ۵۰ خبر داد.

مطابق اطلاعات به دست آمده از بنچمارک‌ها، سایر مشخصات فنی آنر ۵۰ پرو پلاس شامل نمایشگر ۶.۷۹ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و وضوح +QHD، هشت گیگابایت رم LPDDR5 با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌شود که از شارژ سریع سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

این گوشی احتمالا در جلو دوربین دوگانه‌ای با سنسورهای ۳۲ و ۸ مگاپیکسلی خواهد داشت و در عقب از یک سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی به همراه یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین تله‌فوتو ۸ مگاپیکسلی و یک سنسور سه‌بعدی زمان پرواز (ToF) بهره می‌برد.

همچنین، پیش‌تر تصاویری از نسخه‌های زرد و بنفش آنر ۵۰ منتشر شده بود که از کوچک‌تر شدن لوگوی HONOR روی قاب عقب دستگاه خبر می‌داد. ماژول دوربین این گوشی تا حدی شبیه سری هواوی P50 است که شاید همزمان با نسخه دوم سیستم عامل هارمونی در تاریخ ۱۲ خرداد معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی