ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات کامل هواوی میت پد پرو افشا شد: سیستم عامل هارمونی و اسنپدراگون ۸۷۰

تصویر فاش شده در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات تبلت هواوی میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی را پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی در ۱۲ خردادماه نشان می دهد. ظاهرا تبلت جدید با چیپست اسنپدراگون ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

تصویر فاش شده در شبکه اجتماعی ویبو، مشخصات تبلت هواوی میت پد پرو ۱۰.۸ اینچی را پیش از فرا رسیدن موعد رونمایی رسمی در ۱۲ خردادماه نشان می دهد. ظاهرا تبلت جدید با چیپست اسنپدراگون ۸۷۰ از راه می‌رسد.

به نظر می‌رسد یکی از دستگاه‌هایی که هواوی قرار است در رویداد رونمایی خود معرفی کند، تبلت هواوی میت پد پرو است. مشخصات این تبلت در تصویر فاش شده‌ای به اشتراک گذاشته شده و به نظر می‌رسد این تبلت در دو نسخه به بازار عرضه خواهد شد.

با توجه به تصویر لو رفته، یکی از نسخه‌های میت پد پرو مجهز به نمایشگر ۱۰ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۲۶۰ پیکسل و روشنایی ۲۰۰ نیت خواهد بود. به نظر می‌رسد نسخه ۱۲.۶ اینچی این دستگاه با نمایشگر امولد عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود مدل‌های جدید میت پد پرو از قلم M-Pencil هواوی پشتیبانی کنند.

هواوی میت پد پرو

همچنین تصویر به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که تبلت جدید چینی‌ها از چیپست اسنپدراگون ۸۷۰، رم ۸ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی و نسخه دوم سیستم عامل هارمونی بهره خواهد برد. انتظار می‌رود میت پد پرو با باتری ۷۲۵۰ میلی‌آمپر‌ ساعتی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

این دستگاه ظاهرا قرار است تنها مجهز به دو دوربین شامل دوربین اصلی ۱۳  مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی باشد. ابعاد تبلت جدید ۲۴۶ در ۱۵۹ در ۷.۲ میلی‌متر خواهد بود.

نسخه‌ای از این تبلت با نمایشگر بزرگتر ۱۲.۶ اینچی مجهز به چیپست کرین ۹۰۰۰ احتمالا با قیمت پایه ۶۴۲ دلار در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسخه‌‌ای از این تبلت با چیپست کرین 9000E از اتصال وای‌فای و نسخه دیگری با تراشه کرین 9000 از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

انتظار می‌رود هواوی در رویداد ۱۲ خردادماه در کنار تبلت‌های جدید سری میت پد پرو از ساعت هوشمند هوای واچ ۳ با بهره‌مندی از سیستم عامل هارمونی رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی