ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی در مراسم فردا از چه محصولاتی رونمایی خواهد کرد؟

هواوی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسمی را برای رونمایی از جدیدترین دستاوردهایش برگزار خواهد کرد. در همین راستا می‌خواهیم در این مطلب نگاهی به محصولات احتمالی در این رویداد داشته باشیم. چند روز ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

هواوی فردا ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران مراسمی را برای رونمایی از جدیدترین دستاوردهایش برگزار خواهد کرد. در همین راستا می‌خواهیم در این مطلب نگاهی به محصولات احتمالی در این رویداد داشته باشیم.

چند روز پیش هواوی با انتشار تیزرهای مختلف، بطور غیر مستقیم به محصولات حاضر در این مراسم اشاره کرد که مهم‌ترین آن‌ها، سیستم عامل هارمونی ۲.۰ است که هواوی می‌خواهد جایگزین اندروید در محصولاتش کند. این سیستم عامل در کنار گوشی‌ها، در طیف وسیعی از محصولات می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

بنابراین هواوی فردا در کنار رونمایی از هارمونی ۲.۰، می‌خواهد از محصولات مجهز به آن‌ها هم رونمایی کند که شامل ساعت هوشمند، تبلت‌ها و حتی شاید پرچمدارهای سری P50 باشد.

تبلت‌های میت‌ پد ۲ و میت پد پرو ۲

یکی از محصولاتی که چینی‌ها در مراسم فردا معرفی می‌کنند، تبلت‌های سری میت پد ۲ خواهد بود که از قلم جدید M Pencil هم پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها احتمالا از نسخه ویژه سیستم عامل هارمونی به نام PadOS بهره می‌برند تا سازگاری مناسبی با ابعاد بزرگ نمایشگر داشته باشد.

اخیرا گزارشی درباره یکی از نسخه‌های این تبلت به اینترنت راه پیدا کرده که از تجهیز مدل ۱۰.۳ اینچی آن به چیپ اسنپدراگون ۸۷۰ خبر می‌دهد. نسخه بزرگتر نمایشگر ۱۲.۳ اینچی با حاشیه‌های بسیار باریک خواهد داشت و با چیپ کرین ۹۰۰۰، در مدل‌های وای فای و 5G در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در مدل بزرگتر احتمالا باید منتظر استفاده از پنل امولد باشیم.

ساعت هوشمند هواوی واچ ۳

هواوی فردا در مراسمش از جدیدترین ساعت هوشمند هم رونمایی خواهد کرد که از سیستم عامل هارمونی بهره می‌برد و دیگر برخلاف ساعت‌های سری GT، شاهد استفاده از لایت او اس (LiteOS) در آن نخواهیم بود.

استفاده از سیستم عامل هارمونی به معنای دسترسی کاربران به اپ‌های بیشتر خواهد بود و البته مزایای دیگری هم برای آن‌ها به دنبال دارد که برای مثال می‌تواند عملکرد روان‌تر و ظاهر جذاب‌تر باشد. در گذشته رندرها و همچنین تصاویر زنده این دستگاه فاش شده بود.

این ساعت هوشمند جدید از سیم‌کارت eSIM پشتیبانی خواهد کرد تا بتوان بطور مستقل به اینترنت متصل شد. از دیگر ویژگی‌های احتمالی هواوی واچ ۳ می‌توان به اندازه‌گیری مواردی مانند فشار خون اشاره کرد.

گوشی‌های سری P50

آخرین محصولاتی که شاید در این مراسم حضور داشته باشند، پرچمدارهای سری P50 هستند هرچند نمی‌توان درباره معرفی آن‌ها مطمئن بود. هواوی چند روز پیش تصویری منتشر کرد که دو حلقه را نشان می‌داد، به همین دلیل شاید از گوشی‌های P50 در مراسم مربوط به هارمونی رونمایی کند.

این گوشی‌ها احتمالا در سه مدل شامل نسخه استاندارد، پرو و پرو پلاس از راه می‌رسند که البته انتظار می‌رود تمام آن‌ها نمایشگر امولد و چیپ کرین ۱۰۲۰ داشته باشند، البته شاید تنها مدل‌های پرو از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز بهره ببرند.

با توجه به اینکه مراسم فردا بیشتر روی سیستم عامل هارمونی تمرکز دارد، انتظار نمی‌رود سری P50 در آن نقشی داشته باشد. احتمالا چینی‌ها مراسم جداگانه‌ای را برای معرفی پرچمدارهایشان برگزار خواهند کرد تا تمام تمرکز روی آن‌ها باشد، هرچند شاید اطلاعات کمی درباره آن‌ها در این رویداد منتشر کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Phone
    Phone | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    چه رقابتی شود این رقابت.
    دعوت سامسونگ به جنگ سیستم عامل.
    هرچند سامسونگ با گوگل و توسعه دهنده هاش میتونه یه سیستم عامل قوی بسازه. کار هواوی این وسط واقعا سخته جدای از بازی کثیف سیاست،هواوی برند فوق‌العاده ایه.
    هواوی در هر عرصه‌ای رقابت ایجاد کرده و خواهد کرد.
    امید که شیائومی هم با بهتر کردن رابط کاربریش به این عرصه بپیوندد.

  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    دم هوآوی گرم عشقه 😍 😍

  • asedaqati@gmail.com
    asedaqati@gmail.com | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    مگر در مورد محصولات اپل میگید آمریکایی ها؟چرا نژادپرستانه برخورد میکنید

مطالب پیشنهادی