ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شیائومی از تلویزیون اقتصادی بدون حاشیه Mi TV 4A Horizon Edition رونمایی کرد

شیائومی در کنار بازار گوشی‌های هوشمند، تمرکز ویژه‌ای روی تلویزیون‌ها هم دارد و حالا تلویزیون اقتصادی جدیدی به نام Mi TV 4A Horizon Edition را معرفی کرده است. این تلویزیون ۴۰ اینچی حاشیه‌های بسیار کمی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۴۵

شیائومی در کنار بازار گوشی‌های هوشمند، تمرکز ویژه‌ای روی تلویزیون‌ها هم دارد و حالا تلویزیون اقتصادی جدیدی به نام Mi TV 4A Horizon Edition را معرفی کرده است.

این تلویزیون ۴۰ اینچی حاشیه‌های بسیار کمی در اطراف نمایشگرش دارد و از فریم فلزی هم بهره می‌برد. به گفته شیائومی، نسبت نمایشگر به بدنه این دستگاه به ۹۳.۷ درصد می‌رسد که برای یک تلویزیون اقتصادی کاملا قابل توجه است و لذت تماشای فیلم یا اجرای بازی‌ها را افزایش می‌دهد، هرچند رفرش ریت استاندارد دارد.

شیائومی در تلویزیون Mi TV 4A Horizon Edition از پردازنده Amlogic با هسته Cortex-A53، پردازشگر گرافیکی Mali 450، رم ۱ گیگابایتی و ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی استفاده کرده است.

همانطور که بالاتر گفتیم، رفرش ریت پنل این تلویزیون برابر ۶۰ هرتز است بنابراین نمی‌تواند گزینه کاملا مناسبی برای گیمرها باشد. با وجود چنین موضوعی، شیائومی با سیستم عامل اندروید تی‌وی می‌خواهد کاربران به قابلیت‌های زیادی دسترسی داشته باشند.

شیائومی تلویزیون Mi TV 4A

با وجود استفاده از اندروید ۹، شیائومی به سراغ رابط کاربری خودش به نام «PatchWall UI» رفته که البته می‌توان بجای آن به سراغ اندروید تی‌وی خام رفت.

این تلویزیون شیائومی از دو اسپیکر ۱۰ واتی بهره می‌برد، بنابراین در مجموع ۲۰ وات صدا در اختیار افراد قرار می‌دهد و البته از DTS-HD هم پشتیبانی می‌کند. خریداران همچنین می‌توانند بجای اسپیکر، از طریق جک ۳.۵ میلی‌متری به سراغ هدفون خود بروند. از سایر پورت‌های آن می‌توان به SPDIF، دو پورت USB-A و سه پورت HDMI اشاره کرد تا امکان اتصال دستگاه‌های مختلف به آن وجود داشته باشد.

تلویزیون شیائومی Mi TV 4A Horizon Edition از دستیار گوگل یا گوگل استیستنت پشتیبانی می‌کند. این محصول از فردا با قیمت نزدیک به ۳۳۰ دلار وارد بازار هند می‌شود. اگرچه شیائومی نام تقریبا عجیبی را برای جدیدترین تلویزیون اقتصادی‌اش انتخاب کرده، اما با توجه به مشخصات و قیمت یک انتخاب کاملا مناسب محسوب می‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی