ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

تب داغ رقابت؛ با بهترین بازی‌های رقابتی Esport موبایل آشنا شوید

هر چند که در سال ۲۰۲۰ هم رقابت های Esport موبایل برگزار شدند اما امسال بازی‌های بیشتری به این عرصه پیوسته‌اند. امسال به غیر از پابجی موبایل و کالاف دیوتی،‌ ليگ آو لجندز، فری فایر ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هر چند که در سال ۲۰۲۰ هم رقابت های Esport موبایل برگزار شدند اما امسال بازی‌های بیشتری به این عرصه پیوسته‌اند. امسال به غیر از پابجی موبایل و کالاف دیوتی،‌ لیگ آو لجندز، فری فایر و آسفالت ۹ هم قرار است تورنومنت‌های جهانی برگزار کنند که قبلا درباره‌ی هر کدام به صورت جداگانه صحبت کرده‌ایم.

اما این بازی‌ها تنها گزینه‌های موجود برای Esport نیستند و در دنیای گسترده ورزش‌های آنلاین، بازی‌های دیگری هم پیدا می‌شوند که رقابت‌های هیجان‌انگیز برگزار می‌کنند. اگر دوست دارید جدی‌تر رقابت کنید با این مطلب همراه باشید تا با بهترین بازی‌های رقابتی Esport برای موبایل آشنا شوید. در نظر داشته باشید که تمام این بازی‌ها آنلاین هستند.

Clash Royale

کلش رویال بازی جدیدی نیست و پنج سالی از انتشار آن می‌گذرد اما امسال با حضور پررنگ در رقابت‌های آنلاین نشان داد که قصد دارد دوباره به اوج برگردد. سوپرسل که سال پر کاری را پیش رو دارد با لیگ کلش رویال استارت و جایزه‌ی ۱.۶ میلیون دلاری این حضور پر قدرت را زد.

مسابقات Clash Royale از ماه ژانویه شروع شد و به زودی به مرحله‌ی پنجم می‌رسد. با توجه به استقبال و توجهی که کاربران نسبت به لیگ کلش رویال ۲۰۲۱ نشان دادند، این احتمال وجود دارد که سال بعد هم شاهد چنین رقابتی باشیم. اگر قصد دارید این مسابقات را تماشا کنید باید به یوتیوب Esport کلش رویال مراجعه کنید.

Clash Royale

Clash Royale

سازنده: Supercell قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 202.1/122 مگابایت زبان:

TFT: Teamfight Tactics

کمپانی  Riot Games یکی از پایه‌های اصلی Esport موبایل است که برای سه‌تا از بازی‌هایش تورنمنت برگزار می کند و TFT هم یکی از این بازی‌هاست. این بازی استراتژیک از شما می‌خواهد که تیمی از قهرمانان خودتان بسازید و در مقابل تیم حریف بجنگید تا تمام قهرمانان تیم مقابل از میدان به در شوند.

تورنمنت این بازی هم در ماه آپریل برگزار شد و در آن ۲۴ بازیکن برای جایزه‌ی ۲۵۰ هزار دلاری با هم رقابت کردند. مدت این تورنمنت چندان طولانی نبود و تمام مراحل آن در طی سه روز برگزار شد و بازیکنانی از آمریکا، فرانسه و کره‌ی جنوبی به ترتیب مقام اول تا سوم این رقابت‌ها را کسب کردند.

Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game

Teamfight Tactics: League of Legends Strategy Game

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 113.3/60 مگابایت زبان:

Legends of Runeterra

بازی Legends of Runeterra‏ یکی دیگر از محصولات Riot Games است که تورنمت‌های جذابی برای آن برگزار می‌شوند. آخرین رقابت‌های این بازی در اواخر سال ۲۰۲۰ برگزار شد که جایزه‌ای ۱۰هزار دلاری داشت. اما این فقط یک مقدمه‌ی کوتاه برای سال ۲۰۲۱ بود.

این کمپانی اعلام کرد که در سال ۲۰۲۱ اولین مسابقات جهانی بازی Legends of Runeterra‏ با جایزه‌ای ۲۰۰ هزار دلاری برگزار خواهد کرد. بازیکنان با توجه به رنک جهانی و نتایج تورنمنت‌های فصلی به این مسابقات دعوت می‌شوند تا با هم رقابت کنند.

Legends of Runeterra‏

Legends of Runeterra‏

سازنده: Riot Games قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 156.2/101 مگابایت زبان:

Identity V

بازی Identity V اولین بازی کمپانی Netease در ژانر ترسناک است. در این بازی یا جزو کسانی هستید که باید برای زنده ماندن تلاش کنند که در آن صورت باید به همراه سه هم تیمی دیگر باید رمزها را بشکنید، معماها را حل کنید و با فرار کردن از دست کسیکه قصد جانتان را دارد، خودتان را نجات بدهید. وگرنه شما قاتلی هستید که باید سه نفر دیگر را سر به نیست کند.

مسابقات بازی Identity V ابتدا در ژاپن به محبوبیت بالایی دست پیدا کرد و همین مقدمه‌ای شد تا به حضور در رقابت‌های بین‌المللی هم فکر کنند. سال گذشته تورنمنت جهانی این بازی برگزار شد و بازیکنان از سراسر جهان با هم رقابت کردند اما برای سال ۲۰۲۱ فعلا خبری منتشر نشده و فقط احتمالاتی در این باره بیان شده.

Identity V

Identity V

سازنده: NetEase Games‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 4000/3500 مگابایت زبان:

Million Lords: Kingdom Conquest

بازی Million Lords: Kingdom Conquest یک عنوان استراتژیک است که در آن شما کشور خودتان را می‌سازید. برای محافظت از این کشور باید شوالیه‌، ارتش و لرد تعیین کنید و با یک نقشه‌ی درست علاوه بر محافظت از خاک کشور خودتان، قلمرو را هم گسترش بدهید.

این بازی که حالا بیش از ۴۰۰ هزار بار دانلود شده،‌ در سال گذشته رقابتی با جایزه‌ی ۳۰۰ هزار دلاری برگزار کرد. بازی‌های گروهی و آنلاین در سبک استراتژیک با زمان واقعی که اصطلاحا MMORT نامیده می‌شوند رقابت‌های بزرگی برگزار نمی‌کنند و از همین جهت رقابت‌های این بازی اتفاق متفاوتی به حساب می‌آیند.

Million Lords: Kingdom Conquest - Strategy War MMO‏

Million Lords: Kingdom Conquest - Strategy War MMO‏

سازنده: MILLION VICTORIES قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 568.6/153 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی