ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
تکنولوژی

اپل ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ را بطور چشمگیری افزایش می‌دهد

هرچه به معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند که جدیدترین آن‌ها به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ اشاره دارد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

هرچه به معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیکتر می‌شویم، گزارش‌ها و شایعات بیشتری درباره آن‌ها به اینترنت راه پیدا می‌کند که جدیدترین آن‌ها به ظرفیت باتری سری آیفون ۱۳ اشاره دارد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها به دنبال افزایش قابل توجه ظرفیت باتری آیفون‌های ۲۰۲۱ هستند.

طبق اعلام یک منبع موثق حوزه فناوری، «L0vetodream» به نقل از یک منبع چینی، کوپرتینویی‌ها گوشی آیفون ۱۳ پرو مکس را به باتری ۴۳۲۵ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کنند که تفاوت چشمگیری با ظرفیت باتری آیفون ۱۲ پرو مکس دارد. بزرگترین گوشی اپل در سال ۲۰۲۰ از یک باتری ۳۶۸۷ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

آیفون ۱۳ و ۱۳ پرو هم به باتری ۳۰۹۵ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شوند که افزایش تقریبا مناسبی را نسبت به باتری ۲۸۱۵ میلی آمپر ساعتی نسل کنونی تجربه می‌کند. در نهایت با آیفون ۱۳ مینی روبه‌رو هستیم که بجای باتری ۲۲۲۷ میلی آمپر ساعتی آیفون ۱۲ مینی، به یک باتری ۲۴۰۶ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود.

باتری آیفون ۱۳

ظرفیت باتری تنها بخشی از شارژدهی آیفون‌های آینده را مشخص می‌کند و باید به تراشه جدید مورد استفاده در آیفون‌های ۲۰۲۱ هم اشاره کنیم. این محصولات به چیپ A15 Bionic مجهز می‌شوند که اگرچه همچنان با لیتوگرافی ۵ نانومتری به تولید می‌رسد، اما مصرف انرژی کمتری خواهد داشت و ضمنا قدرت بالاتری هم تولید خواهد کرد.

گزارش‌ها به استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در مدل‌های پرو آیفون‌های ۲۰۲۱ اشاره می‌کنند که نیاز به انرژی بیشتری دارد، بنابراین کوپرتینویی‌ها برای اینکه شارژدهی این محصولات کاهش چشمگیری پیدا نکند، باید به سراغ باتری بزرگتری بروند. با توجه به تمام این مسائل، انتظار می‌رود شارژدهی سری آیفون ۱۳ تفاوت چندانی با نسل کنونی نداشته باشد و شاهد پیشرفت قابل توجهی نباشیم.

در کنار رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی و باتری حجیم‌تر، باید منتظر استفاده از دوربین قدرتمندتری هم در آیفون‌های ۲۰۲۱ باشیم که باعث افزایش ابعاد و ضخامت ماژول دوربین روی پنل پشتی این دستگاه‌ها می‌شود. علاوه بر این، احتمالا تمام موبایل‌های این سری از فناوری لرزشگیر سنسور شیفت هم بهره می‌برند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • @mostafa12
    @mostafa12 | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    :samsung:
    فقط سامسونگ

  • King Hd
    King Hd | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    خدایی مسخره بازیا چیه خب مدل معمولی هم با صفحه نمایش 120 بده ولی بزار انتخابی باشه فعال کنی یا نکنی مث خیلی از اندرویدیا

  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    من نمیدونم این عدد بازی ها چیه اپل در میاره خوب عین آدم 4500 یا 4000 بزار 😐 😐

    • @mostafa12
      @mostafa12 | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

      آره همه باتری هاش عدد بازی هست یه بار هم باتری هاشو تقریبی نذاشت😐

مطالب پیشنهادی