ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شکایات از اینترنت
تکنولوژی

رگولاتوری: بیشترین شکایات از اینترنت مربوط به شرکت پارس آنلاین بوده است

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرده که پرتکرارترین شکایت کاربران در سامانه ۱۹۵ مربوط به عدم تضمین کیفیت سرویس شرکت‌های ارتباطات ثابت (FCP) بوده است. بر اساس آماری که او گفته به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۳

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرده که پرتکرارترین شکایت کاربران در سامانه ۱۹۵ مربوط به عدم تضمین کیفیت سرویس شرکت‌های ارتباطات ثابت (FCP) بوده است. بر اساس آماری که او گفته به نظر می‌رسد در رأس این شکایات، شرکت پارس آنلاین قرار دارد. همچنین تأخیر در نصب و راه‌اندازی، عدم جمع‌آوری سرویس و ارائه خدمات پشتیبانی نامطلوب از دیگر شکایات پر تکرار کاربران در سامانه ثبت شکایات رگولاتوری بوده‌اند.

«پیمان قره‌داغی» با اشاره به اینکه در سال گذشته ۲۱۴ هزار و ۸۱۸ شکایت در سامانه ۱۹۵ ثبت شده اعلام کرد که بیشترین شکایات مربوط به شرکت پارس آنلاین بوده است. او در این باره گفت: «سهم شرکت پارسان لین ارتباطات (پارس آنلاین) با ۳۹۵ هزار و ۶۶۳ مشترک، ۱۲ هزار و ۹۶ مورد، شرکت انتقال داده‌های آسیاتک با ۸۸۴ هزار و ۱۲۶ مشترک، ۸ هزار و ۸۴۴ مورد و شرکت داده گستر عصر نوین (های وب) با ۲۴۰ هزار و ۲۹ مشترک، ۶ هزار و ۳۷۷ مورد بوده است.»

او در ادامه به سایر شرکت‌های FCP اشاره کرد و گفت: «علاوه بر این، سهم گروه فناوری ارتباطات و اطلاعات شاتل با ۹۴۲ هزار و ۱۲۰ مشترک، ۶ هزار و ۲۸۷ شکایت، شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات با ۲۶۵ هزار و ۶۶۶ مشترک، ۲ هزار و ۹۹۸ مورد، شرکت داده‌پردازی فن‌آوا با ۲۸۸ هزار و ۶۰۱ مشترک، هزار و ۴۲۴ مورد و شرکت ارتباطات ثابت پارسیان با ۲۲ هزار و ۲۵ مشترک، ۴۰۵ شکایت بوده است.»

شکایات از اینترنت

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری درباره استان‌هایی که بیشترین شکایات ثبتی را از این هفت شرکت داشته‌اند نیز گفت: «بیشترین شکایات از شرکت شاتل در استان‌های تهران، خراسان رضوی و اصفهان، از شرکت پارس آنلاین در تهران، مازندران و خوزستان، از شرکت پیشگامان توسعه ارتباطات در تهران، خراسان رضوی و فارس، از شرکت های وب در تهران، آذربایجان شرقی و اصفهان، از شرکت ارتباطات ثابت پارسیان در ایلام، تهران و خراسان رضوی، از شرکت آسیاتک در تهران، فارس و خراسان رضوی و از شرکت فن‌آوا در تهران، فارس و یزد در سامانه ۱۹۵ ثبت شده است.»

قره‌داغی درباره مدت زمان پاسخگویی به شکایات سامانه ۱۹۵ در این شرکت‌ها گفت: «میانگین زمان پاسخگویی به شکایات در شرکت پارس آنلاین از ۱۳ روز در سال ۹۸ به ۹ روز در سال ۹۹ و شرکت فن‌آوا در همین بازه زمانی از ۷ روز به ۶ روز رسیده است. متوسط زمان پاسخگویی به شکایات شرکت آسیاتک در سال ۹۹ سه روز بوده و نسبت به سال ۹۸ تغییری نداشته است.»

قره‌داغی اضافه کرد که متوسط زمان پاسخگویی در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ در شرکت شاتل از ۲ روز به ۳ روز، شرکت پیشگامان از ۶ روز به ۹ روز، شرکت های وب از ۴ روز به ۵ روز و شرکت ارتباطات ثابت پارسیان از ۴ روز به ۷ روز رسیده است.

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف‌کننده رگولاتوری اعلام کرد که با توجه به آمارهای موجود در سامانه ۱۹۵ لازم است تا هفت شرکت مورد بررسی برنامه مناسبی برای ارتقای خدمات، رفع شکایات با موضوعات پر تکرار و کاهش زمان پاسخگویی به شکایات را تدوین و اجرا کنند.

علاوه بر این این شرکتها در راستای افزایش رضایتمندی مشترکان باید با بکارگیری افراد متخصص و کارآمد، وضعیت پاسخگویی و رسیدگی به شکایات را در مراکز پشتیبانی خود را ارتقاء دهند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • محمد پیش بین
    محمد پیش بین | ۲۷ مهر ۱۴۰۰

    برای مثال میگم من طرح گیمینگ پارس آنلاین رو گرفتم قبلاها شصت تومن بود الان صدوچندتومنه قرار بوده پینگ ۸۰بهم بده وسرعتش هم که ۸ مگ باشه الان ساعت شش صبحه ساعت شلوغی نیست سرعت من ۲مگه وپینگم ۴۸۰...زنگ میزنی پشتیبانی میگه شمابا پشتیبانی پارس آنلاین تماس گرفته ایدلطفا صبرکنید شما نفر ۳۵۶۸۹۵۴۲۲۷۸۹هستید لطفا صبرکنید....اینو کجای دلم بزارم؟😡😠

  • محمد پیش بین
    محمد پیش بین | ۲۷ مهر ۱۴۰۰

    یعنی عمرا شرکت بدتری از پارس آنلاین در کل هستی وجود داشته باشه نه کیفیت نه کمیت نن پاسخگویی نه قیمت مناسبی دارن ...اصلا این سامانه ۱۹۵ دقیقا کارش چیه؟واسه سرکارگذاشتن ملته که با یه شکایت که حدود یکساعت زمان میبره تا فرمش رو پرکنی معطلت میکنهدکه عصبانیتت فروکش کنه از پارس آنلاین سرکاریتر این سامانه ۱۹۵ است فکر کنم خود شرکتهای آی اس پی این سامانه رو راه انداختن که سرکارمون بزارن...خدایی تو این دنیا هیچ خراب شده ای نبود الی ایران الان که ما رو تبعیدکنی؟

  • MAMAD JAHAN
    MAMAD JAHAN | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    مخابرات که همش قطعه

  • Morteza
    Morteza | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

    مخابرات کو پس؟!!!!!!

    • King Hd
      King Hd | ۱۲ خرداد ۱۴۰۰

      مخابرات من دارم عالیه.پشتیبانیش هم حرف نداره

      • Ubinotech
        Ubinotech | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰

        😂 😂

مطالب پیشنهادی