ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قابلیت استفاده از واتس‌اپ به صورت همزمان در چند دستگاه فراهم می‌شود

«ویل کاتکارت» مدیرعامل واتس‌اپ و «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس بوک در مصاحبه‌ای با وب‌سایت WABetaInfo از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن واتس‌اپ از جمله پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف و ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

«ویل کاتکارت» مدیرعامل واتس‌اپ و «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیس بوک در مصاحبه‌ای با وب‌سایت WABetaInfo از قابلیت‌های جدید اپلیکیشن واتس‌اپ از جمله پشتیبانی از یک حساب کاربری به صورت همزمان در چند دستگاه مختلف و قابلیت ارسال پیام‌های نامرئی خبر دادند.

در ابتدا ویل کاتکارت تایید کرد که این شرکت در حال کار روی ویژگی جدید برای اتصال چندین دستگاه به یک حساب کاربری است. او در جریان مصاحبه خود اعلام کرد که کاربران قادر خواهند بود حساب خود را در چهار دستگاه مختلف همگام‌سازی کنند و البته پشتیبانی از آی‌پد نیز در راه است.

واتساپ

در حال حاضر، کاربران می‌توانند حساب واتس‌اپ خود را فقط روی یک دستگاه با شماره موبایل مربوطه مورد استفاده قرار دهند. البته، واتس‌اپ نسخه وب نیز دارد اما برای استفاده از آن موبایل کاربر باید به اینترنت متصل باشد. قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه که در آینده ارائه خواهد شد، مشکل عنوان شده را به طور کلی از بین می‌برد.

تلگرام به عنوان یکی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان رقیب واتس‌اپ به کاربران خود این امکان را می‌دهد که حساب کاربری خود را روی چندین دستگاه همگام‌سازی کنند اما از ویژگی امنِ «رمزگذاری سرتاسری» بهره نمی‌برد. قابلیت آینده واتس‌اپ برای بسیاری از افرادی که پس از مشکلات اخیر به وجود آمده و پیشرفت‌های بسیار آهسته اپلیکیشن، همچنان به آن اعتماد کرده‌اند و در هر صورتی به گوشی موبایل خود دسترسی ندارند، بسیار موثر و مفید خواهد بود.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیسبوک نیز در مصاحبه خود با WABetaInfo عنوان کرد که به زودی قابلیت «پیام‌های نامرئی» که پس از یک بار مشاهده از بین می‌روند نیز به واتس‌اپ اضافه خواهد شد. علاوه بر این، حالت جدیدی به اپلیکیشن اضافه خواهد شد که با فعال کردن آن، تمام مکالمات مشخص شده در یک زمان ناپدید می‌شوند.

بدون شک تمام ویژگی‌های اشاره شده در این گزارش به ویژه برای کاربران واتس‌اپ هیجان‌انگیز به نظر می‌رسد اما هنوز زمان در دسترس قرار گرفتن این بروزرسانی اعلام نشده است. پیش از این نیز واتس‌اپ قابلیت دیگری را برای کاربران خود ارائه کرده بود که تمامی چت‌های خود را به شماره جدید منتقل کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • pars
    pars | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

    یه نسخه ویندوزی مجزا هم باید بده ... مسخرست که گوشی باید وصل باشه به نت

  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

    چه عجب دردسر داشتیما

مطالب پیشنهادی