ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

هفت سنگ؛ Valorant هم به دنیای بازی‌های موبایلی می‌آید

هفت سنگ این هفته را با خبری از کمپانی Riot Games شروع می‌کنیم. در سال گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار بازی Valorant برای موبایل منتشر شد اما فقط در حد شایعات باقی ماندند و با ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

هفت سنگ این هفته را با خبری از کمپانی Riot Games شروع می‌کنیم. در سال گذشته شایعاتی مبنی بر انتشار بازی Valorant برای موبایل منتشر شد اما فقط در حد شایعات باقی ماندند و با خبری که در این هفته منتشر شد به نظر می‌رسد که صرفا با یک شایعه‌ی بی پایه و اساس طرف نبودیم.

در همین هفته بالاخره کمپانی Riot Games به صورت رسمی تایید کرد که بازی Valorant برای موبایل منتشر خواهد شد. این بازی یک سالی هست برای کامپیوترهای شخصی منتشر شده اما در همین یک سال هم به محبوبیت بالایی رسید و حالا بیش از ۱۴ میلیون بازیکن دارد.

البته به جز ولورنت خبر انتشار یک بازی دیگر هم در این هفته حسابی سر و صدا به پا کرد؛ بازی Albion Online هم تا چند روز آینده برای موبایل منتشر می‌شود. این بازی جهان باز، یکی از بهترین عناوین آنلاین و چند نفره‌ایست که به شما اجازه می‌دهد در کنار ماجراجویی و کشف محیط اطرافتان مبارزات لذت‌بخشی را تجربه کنید.

ورژن موبایلی این بازی با دقت بالایی طراحی شده و قرار نیست یک نمونه‌ی ساده شده از ورژن اصلی را ببینید؛ بلکه دقیقا مشابه همان چیزی است که می‌توانید در کامپیوتر شخصی تجربه کنید. این نسخه کراس پلتفرم هم هست و می‌توانید به راحتی بین پلتفرم‌های موبایل و کامپیوتر جابجا شوید.

حدود یک ماه پیش بود که سازندگان بازی Alchemy Star در کمپانی Tencent اعلام کردند که بازی برای پیش ثبت‌نام در دسترس قرار گرفته. حالا، تنها پس از یک ماه اعلام کردند که تعداد پیش ثبت‌نام‌ها در هر دو سیستم عامل اندروید و iOS به بیش از ۵۰۰ هزار نفر و در کل به یک میلیون کاربر رسیده.

مسئولان Tencent در طی بیانیه‌ای گفتند که برای تشکر از کاربران، جوایز مختلفی در نظر گرفته‌اند. بازیکنانی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند به محض ورود به بازی یک آواتار مخصوص، اعتبار درون برنامه‌ای و آیتم‌های بیشتری دریافت خواهند کرد تا یک شروع قدرتمند داشته باشند.

در همین هفته بالاخره اولین آپدیت رسمی بازی استراتژیک Summoners War: Lost Centuria هم منتشر شد. این آپدیت شامل دو هیولا و دو مود جدید است که بازیکنان می‌توانند در فصل جدید تجربه‌شان کنند. مود Battle Brawl موقتی است و بازیکنانی که امتیازاتی معادل ۴۰۰۰ تا یا بیشتر داشته باشند را روبروی هم قرار می‌دهد.

مود جدید دیگر، PvP است و به بازیکنانی که رنک گلد ۵ دارد اجازه می‌دهد تا بر سر کسب رنک برترین بازیکنان جهان با هم بجنگند. در این مود، بازیکنان می‌توانند استفاده از برخی از هیولاها را برای طرف مقابل خود ممنوع کنند.

60Seconds! Reatomized

  • بازی آنلاین است

بازی 60Seconds! Reatomized شما را با چهار کاراکتر نه چندان معمولی همراه می‌کند که پس از انفجار هسته‌ای با چیزی شبیه آخرالزمان طرف شده اند. این بازی در حقیقت ورژن ریمستر شده‌ی بازی معروف 60 Seconds است که با گرافیک بهتر، رابط کاربری و محتوای جدیدتر ارائه شده است. بخش داستانی حدودا سه ساعت طول می‌کشد اما اگر بخواهید به تمام بخش‌های گیم‌پلی سر بزنید حدودا ده ساعت زمان می‌برد.

60 Seconds! Reatomized

60 Seconds! Reatomized

سازنده: Robot Gentleman قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 487.6/ 62 مگابایت زبان:

 

Lilulu

  • بازی آفلاین است

بازی Lilulu ایده‌ی بسیار جالبی دارد. این بازی شما را به دنیایی می‌برد که نشان‌دهنده‌ی وضعیت روحی عجیب و نابسامان کاراکتر اصلی است و از شما می‌خواهد که با گشت و گذار در این دنیا، به Lilulu کمک کنید تا خاطراتش را مرور کند و خودش را بشناسد.

اگر طرفدار بازی‌های پازلی هستید حتما سری به این بازی بزنید که علاوه بر معماهای جالب، طراحی چشم‌نواز و هنرمندانه‌ای هم دارد و می‌تواند یکی از بهترین تجربه‌هیی باشد که در این سبک نصیبتان شده.

Lilulu‏

Lilulu‏

سازنده: Simplist Limited قیمت: 3.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 389.3/29 مگابایت زبان:

WoWS Classic Sea battle

  • بازی آنلاین است

صحنه‌ی جنگ همیشه در طراحی بازی‌ها نقش پررنگی داشته چه این جنگ روی زمین باشد، چه در آسمان و چه در دل دریاها. بازی WoWS Classic Sea battle هم یکی از عناوینی است که جنگ‌های دریایی را به تصویر می‌کشد و شما را هم در یک طرف این جبهه قرار می‌دهد. برای پیروزی در این جنگ فقط یک راه دارید و آن هم این اسن که کشتی طرف مقابلتان را غرق کنید. این بازی فعلا به صورت دسترسی زودرس منتشر شده و احتمالا در انتشار اصلی تغییراتی خواهد داشت.

WoWS Classic Sea Battle

WoWS Classic Sea Battle

سازنده: Wargaming Group‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 57 مگابایت زبان:

Tales of the Black Death - England

  • بازی آفلاین است

سومین قسمت از بازی Tales of the Black Death منتشر شد. این قسمت از بازی در انگلستان اتفاق می‌افتد و مثل دو قسمت گذشته به شما این امکان را می‌دهد که نقشتان را خودتان انتخاب کنید و مشخص کنید که می‌خواهید قهرمان باشید یا ضد قهرمان. گیم‌پلی بازی عمدتا بر پایه‌ی انتخاب‌هایی جلو می‌رود که شما را در دو راهی‌های اخلاقی قرار می‌دهند. بازی داستان محور است و برای اینکه بتوانید کاملا از آن لذت ببرید،‌ بهتر است از اولین بازی این سری شروع کنید.

Tales of the Black Death - England‏

Tales of the Black Death - England‏

سازنده: Doubleton Game Studio قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 228.6/102 مگابایت زبان:

Metal Revolution

  • بازی آنلاین است

بازی Metal Revolution یک عنوان رایگان و آنلاین است که فعلا به صورت دسترسی زودرس منتشر شده. در این بازی همه چیز حول جنگیدن و رقابت کردن با ربات‌ها می‌چرخد و این یک مبارزه‌ی واقعی است که تک به تک حرکات تحت کنترل شما هستند و مهارت‌های گیمینگ اهمیت زیادی برای پیروزی دارند.

Metal Revolution

Metal Revolution

سازنده: YOUZU PTE.LTD قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 130 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۵ خرداد ۱۴۰۰

    حالم از بازی های آنلاین به هم میخوره !!! 😡 😦 😐

  • Srttn
    Srttn | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰

    ببخشید اگه بی ربطه
    ولی خواستم بدونم چرا بعد اینکه کالاف دیوتی موبایلو حذف کردم الان که میخوام با همون جیمیلی که قبلا سیوش کردم نمیاردش میخواد از اول شروعش کنه؟

    • akbarekbiri
      akbarekbiri | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰

      داش برا منم همینطوری بود لول 100 بودم پرید دوباره میگه از اول برو
      راه حلی هم براش نیست

مطالب پیشنهادی