ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال‌جی اینوتک پتنت‌های LED خود را به استارتاپ چینی Suzhou Lekin می‌فروشد

ال‌جی اینوتک در سال ۲۰۲۰ رسما از بازار پنل‌های LED خارج شد. با این حال این شرکت اخیرا تصمیم گرفته بود پتنت‌ها و تجهیزات مرتبط با کسب و کار خود را به یک شرکت چینی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

ال‌جی اینوتک در سال ۲۰۲۰ رسما از بازار پنل‌های LED خارج شد. با این حال این شرکت اخیرا تصمیم گرفته بود پتنت‌ها و تجهیزات مرتبط با کسب و کار خود را به یک شرکت چینی بفروشد. اکنون به نظر می‌رسد استارتاپ چینی تازه تاسیس Suzhou Lekin قصد دارد این پتنت‌ها را خریداری کند.

به گفته خبرگزاری TheElec، تعداد کل پتنت‌های مربوط به فناوری LED که استارتاپ Suzhou Lekin آن‌ها را در اختیار خواهد گرفت، نزدیک به ده هزار مورد گزارش شده است که این موضوع می‌تواند به توسعه شرکت چینی کمک بسیاری کند. براساس پرونده‌های ثبت شده در اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) حداکثر ۱۹۶۸ پتنت مربوط به LED از طرف ال‌جی اینوتک ( LG InnoTek) به Suzhou Lekin منتقل می‌‌شود.

استارتاپ چینی که از زمان تاسیس آن تنها چند ماه می‌گذرد، با پتنت‌هایی که مستندات آن را در اختیار می‌گیرد، ممکن است در داخل یا خارج از چین برنامه‌هایی را دنبال کند. این شرکت می‌تواند از سرمایه‌گذاری در این پتنت‌ها بازده قابل توجهی به دست آورد و همچنین می‌تواند با استفاده از آن‌ها محصولات جدید و نوآوری‌هایی را تولید و به فروش برساند.

مقررات مربوط به پتنت‌های ثبت شده در کره جنوبی قوانین خاصی دارند و شرکت‌ها موظف هستند بخشی از سود حاصل شده از فروش آن‌ها را با افراد مرتبط با آن سهیم شوند. بنابراین انتظار می‌رود ال‌جی اینوتک بخشی از سود سهام فروش عظیم پتنت‌های خود را به تیم کاری مسئول پروژه به اشتراک بگذارد.

در حال حاضر شرکت‌های دو طرف معامله بیانیه رسمی مبنی بر این توافق منتشر نکرده‌اند.همچنین جزئیات مالی مربوط به فروش پتنت‌ها نیز در دسترس نیست. علاوه بر این پتنت‌ها، ال‌جی اینوتک هنوز دارای امکانات تولیدی مربوط به پنل LED دیگری است که قصد فروش آن‌ها را نیز دارد.

ال‌جی اینوتک یکی از کسب و کارهای زیرمجموعه گروه شرکت‌های ال‌جی (LG Corp) محسوب می‌شود که در کنار ال‌جی الکترونیکس و ال‌جی دیسپلی در حوزه صنعت الکترونیک فعالیت می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی