ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی M21 پرایم
تکنولوژی

سامسونگ احتمالا به زودی از گلکسی M21 پرایم رونمایی می‌کند

با توجه به اینکه شماره مدل دستگاهی منتسب به گلکسی M21 پرایم در وب‌سایت سامسونگ هند، کنسول گوگل پلی و همچنین دفتر استاندارد هند رویت شده، ممکن است کره‌ای‌ها از جدیدترین عضو خانواده گلکسی M ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

با توجه به اینکه شماره مدل دستگاهی منتسب به گلکسی M21 پرایم در وب‌سایت سامسونگ هند، کنسول گوگل پلی و همچنین دفتر استاندارد هند رویت شده، ممکن است کره‌ای‌ها از جدیدترین عضو خانواده گلکسی M به زودی رونمایی کنند.

سامسونگ اوایل سال ۲۰۲۰ گوشی‌های گلکسی M31 و گلکسی M21 را در هند عرضه کرد و پس از آن در نیمه دوم سال، نسخه پرایم گلکسی M31 را معرفی کرد. همانطور که از نام این موبایل مشخص است، سامسونگ در این نسخه از گوشی‌های موبایل اپلیکیشن‌ها و خدمات آمازون را پشتیبانی می‌کند. سال گذشته شاهد معرفی و عرضه نسخه پرایم گلکسی M21 نبودیم و به نظر می‌رسد سامسونگ پس از یک سال قصد دارد از آن رونمایی کند.

نسخه جدید گوشی گلکسی M21 پرایم سامسونگ با شماره مدل SM-M215G در صفحه پشتیبانی وب‌سایت سامسونگ هند، Google Play Console و دفتر استاندارد هند (BIS) قرار گرفته است.

گلکسی M21 پرایم

البته تاکنون مشخصات این گوشی هوشمند به صورت کامل به اشتراک گذاشته نشده است. با این وجود، انتظار می‌رود مشخصات گلکسی M21 پرایم دقیقا مانند نسخه اصلی آن باشد و تفاوت‌ها ی دو دستگاه به اپلیکیشن‌های آمازون، اشتراک سه ماهه آمازون پرایم مربوط شود. در نتیجه احتمالا قیمت این نسخه کمی بیشتر از نسخه معمولی خواهد بود.

از این رو، گوشی آینده سامسونگ ممکن است از نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد، تراشه اگزینوس ۹۶۱۱، ماژول دوربین سه گانه با سنسور‌های ۴۸ مگاپیکسل عریض، ۸ مگاپیکسل فوق‌عریض و ۵ مگاپیکسلی عمق سنج و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره ببرد. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB Type-C، سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی و باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۵ وات اشاره کرد.

هم اکنون، هیچ خبر رسمی درباره زمان عرضه و قیمت گوشی گلکسی M21 پرایم از طرف سامسونگ یا آمازون اعلام نشده است. سامسونگ گلکسی M21 که سال گذشته معرفی شده بود در نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی برابر با ۱۷۵ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

    بعدش 4 گیگ رم ....آخه رم 4 اصلا کارا هستش؟؟؟؟؟

  • Ubinotech
    Ubinotech | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

    میخواد روند گرند پرایم سامسونگ رو ادامه بده 🤦‍♂️
    که هنگ میکنه تو مخه سامبمب بدرد نخور 😦

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

      آره قطعاتش واقعا ضعیفه،،، واقعا،،، یه قطعات معمولیه مثل گوشی های دیگه سامسونگ ،،، آخه دوربین 48 با اولترا واید 8 و سلفی 20 ..... 50 تا مدل از گوشی های و برندهای دیگه با همین قطعات دو سال پیش عرضه شدند چه چیزی جدیدی سامسونگ تو الان اضافه کردی که ارزش خربد داشته باشه

مطالب پیشنهادی