ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

تیونر Wheelsandmore شتاب فراری SF90 را به کمتر از 2.5 ثانیه کاهش داد

فراری فراری SF90 سریع‌ترین و قدرتمندترین محصول شرکت فراری است که به مدد قوای محرکه هیبریدی توانایی تولید 1000 اسب بخار قدرت را دارد. با این وجود تیونر آلمانی به این میزان قدرت بسنده نکرده ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

فراری فراری SF90 سریع‌ترین و قدرتمندترین محصول شرکت فراری است که به مدد قوای محرکه هیبریدی توانایی تولید 1000 اسب بخار قدرت را دارد. با این وجود تیونر آلمانی به این میزان قدرت بسنده نکرده است و حداکثر قدرت آن را به 1102 اسب بخار افزایش داده است.

این افزایش قدرت به واسطه یک ماژول جدید کنترل قدرت است که حداکثر قدرت این موتور 4 لیتری V8 را افزایش می‌دهد. همچنین حداکثر سرعت نیز به 350 کیلومتر بر ساعت افزایش پیدا کرده است.

این تیونر تغییر خاصی در بخش برقی این قوای محرکه که شامل 3 موتور الکتریکی و بک بسته باتری است ایجاد نکرده است. با این وجود برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به کمتر از 2.5 ثانیه زمان احتیاج دارد که عددی خیره کننده برای یک ابرخودروی هیبریدی چهارچرخ متحرک است.

در بخش ظاهری نیز از رینگ های 20 اینچی آلومینیومی فورج کاری شده مجهز به قفل مرکزی منیزیومی استفاده شده است.

Wheelsandmore یکی از تیونرهای قدیمی آلمانی است که سالیان درازی دست به تقویت انواع محصولات از برندهای لوکس از جمله فراری، لامبورگینی، مک لارن، بنز، بی ام و و آئودی زده است. این تیونر حتی به ارتقا ظاهری و دینامیکی تسلا مدل S نیز پرداخته است.

فراری SF90 Stradale با برچسب قیمت 500 هزار دلاری، به صورت تولید انبوه توسط شرکت فراری عرضه می‌شود و از نظر سطح عملکرد در حد و اندازه ابرخودروهای چندین میلیون دلاری از جمله پاگانی، بوگاتی، کونیخزگ و...ظاهر می‌شود.

به همین جهت این محصول تبدیل به یکی از پر طرفدارترین محصولات این شرکت تبدیل شده که عملکرد و قابلیت فنی خیره کننده‌ای را به مالک خودرو ارائه می‌کند. فراری بسته‌های خاص و اختصاصی زیادی را برای این محصول تدارک دیده تا از نظر فنی و ظاهری آن را ارتقا دهد که بالاترین بسته موسوم به Assetto Fiorano که شامل رینگ، اسپویلر و اسپیلیتر تمام فیبرکربنی است تا میزان وزن را کاهش دهد.

فراری مدل سقف تاشو این محصول را نیز عرضه می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی