ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا از اپ Mind با هدف سلامت ذهن و دو اپ جدید دیگر برای اپل واچ رونمایی می‌کند

کمتر از ۴۸ به آغاز کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل باقی مانده است. ظاهرا اپل قصد دارد از اپلیکیشن جدیدی به نام «Mind» با هدف سلامت ذهن و به عنوان بخشی از بروزرسانی watchOS 8 از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

کمتر از ۴۸ به آغاز کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل باقی مانده است. ظاهرا اپل قصد دارد از اپلیکیشن جدیدی به نام «Mind» با هدف سلامت ذهن و به عنوان بخشی از بروزرسانی watchOS 8 از اپلیکیشن‌های Tips و Contacts برای اپل واچ رونمایی می‌کند.

یکی از منابع آگاه با نام کاربری «Khaos Tian» در توییتر خود به این اطلاعات اشاره کرده و می‌گوید اپل به صورت تصادفی اپ استور را با شناسه‌های جدیدی بروزرسانی کرده که به شناسه‌های com.apple.NanoTips و com.Apple.NanoContacts اشاره دارد و عبارت Nano موجود در هر شناسه به اپلیکیشن‌های اپل واچ مربوط می‌شود.

اپل واچ

علاوه بر شناسه‌های مربوط به اپلیکیشن‌های جدید و احتمالی اپل واچ، شناسه دیگری تحت عنوان com.Apple.Mind نیز شناسایی شده است. عدم وجود نام رمز خاصی مانند Nano در آن، احتمالا نشان می‌دهد که اپل قصد دارد این اپلیکیشن را برای پلتفرم‌های watchOS و iOS ارائه کند. در گذشته شایعه شده بود که اپل روی ویژگی‌های مختلف مرتبط با سلامتی از جمله سلامت ذهن کار می‌کند و عبارت Mind در این شناسه، ممکن است به این ویژگی اشاره داشته باشد.

«مارک گورمن»از نشریه بلومبرگ نیز می‌گوید، بروزرسانی آینده watchOS شامل ویژگی‌های جدید و بهبودیافته‌ای برای ردیابی سلامت کاربران خواهد بود.اپل در حال حاضر اپلیکیشن Breathe را در دسترس کاربران اپل واچ قرار داده و اپلیکیشن معرفی نشده Mind ممکن است برای بهبود سلامت ذهنی کاربران جایگزین یا مکمل این اپلیکیشن باشد.

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل قرار است امسال به صورت کاملا مجازی برگزار شود و انتظار می‌رود اپل به رونمایی از سیستم عامل iOS 15، سیستم عامل WatchOS 8 و انبوهی محصول دیگر بپردازد. رویداد WWDC 2021  از ساعت ۲۲:۰۰ روز دوشنبه ۱۷ خرداد آغاز خواهد شد و رسانه دیجیاتو این رویداد را به صورت کامل پوشش خواهد داد. دیجیاتو پیش از این در مطلب دیگری محصولاتی که احتمالا در این رویداد معرفی خواهد شد را بررسی کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (43 مورد)
  • Aliej
    Aliej | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

    کامنت 50

  • Aliej
    Aliej | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

    کمتر از ۴۸ به آغاز کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل
    ساعت یا روز؟

  • Aliej
    Aliej | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰

    40 باب

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی