ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

با Arese RH95 آشنا شوید؛ یک سوپر اتومبیل ایتالیایی بر مبنای فراری 488 پیستا

شرکت ایتالیایی Carrozzeria Touring Superleggera از سوپر اتومبیل زیبا و جذاب Arese RH95 پرده‌برداری کرد. این خودرو که به مناسبت نود و پنجمین سالگرد پایه‌گذاری کمپانی توسعه یافته، در واقع نسخه تکامل یافته از Disco ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۳۰

شرکت ایتالیایی Carrozzeria Touring Superleggera از سوپر اتومبیل زیبا و جذاب Arese RH95 پرده‌برداری کرد. این خودرو که به مناسبت نود و پنجمین سالگرد پایه‌گذاری کمپانی توسعه یافته، در واقع نسخه تکامل یافته از Disco Volante Coupe بوده و از مشخصات فنی مطلوبی برخوردار است.

مقر شرکت Carrozzeria Touring Superleggera در میلان واقع شده؛ این شرکت در زمینه ساخت خودروهای شخصی‌ساز فعالیت می‌کند و Arese RH95 اولین خودروی موتور وسط آن محسوب می‌شود

سوپراتومبیل جدید Arese RH95 مثل دیگر اعضای سری AERO بر مبنای فراری 488 پیستا ساخته شده و از لحاظ فرم کلی بدنه شباهت فراوانی با آن دارد. البته از آنجایی که این خودرو باز طراحی شده، در جزئیات ظاهری متفاوت از مدل مزین به نشان اسب رقصان است.

درهای قیچی‌مانند را می‌توان یکی از ویژگی‌های جذاب Arese RH95 دانست. آنطور که شرکت Carrozzeria Touring Superleggera وعده داده، به واسطه این ویژگی ورود و خروج به کابین بسیار راحت‌تر است؛ همچنین این کمپانی تاکید می‌کند میدان دید محصول جدیدش در سطح بالایی قرار داشته و تسلط راننده به محیط اطراف مناسب است. در کنار این‌ها، برند ایتالیایی مانور ویژه‌ای روی ارگونومی و راحتی استفاده از Arese RH95 در رانندگی‌ها و کاربردهای روزمره می‌دهد.

برای اینکه وزن خودرو در پایین‌ترین حد ممکن حفظ شود، بخش عمده‌ای از بدنه جنسی از فیبرکربن دارد. به منظور تضمین کیفیت و دقت مونتاژ هم هر کدام از پنل‌ها، طبق فرایند تزریق خلا در دمای 120 درجه سلسیوس تولید شده‌ است. شرکت Carrozzeria Touring Superleggera اعتقاد دارد Arese RH95 بهترین نسبت استحکام به وزن را ارائه می‌کند.

آنطور که اعلام شده، تنها 18 دستگاه از Arese RH95 تولید خواهد شد. تمامی این مدل‌ها قبل از تحویل به مشتری، تست‌های جامعی را برای تضمین کیفیت و عملکرد پشت سر خواهند گذاشت

نیروبخش Arese RH95 یک موتور 4.2 لیتری V8 است که 720 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور دارد. این ارقام در مقایسه با 488 پیستای استاندارد اندکی بهتر هستند، به همین خاطر احتمالا تغییرات نرم‌افزاری یا سخت‌افزاری در موتوری که از فراری خریداری شده، صورت گرفته است.

شرکت Carrozzeria Touring Superleggera می‌گوید به لطف بازنگری‌ها و مهندسی پیشرفته، Arese RH95 عملکردی ایده‌ال دارد

سالواتوره استرانجی (Salvatore Stranci) مدیر کل شرکت Carrozzeria Touring Superleggera در رابطه با پروژه جدید گفته Arese RH95 یک دستاورد قابل توجه دیگر در تاریخ 95 ساله کمپانی است. وی افزوده «ما دوباره توانمندی‌های خود در زمینه نوآوری را به رخ کشیده و از پیشرفته‌ترین مواد و تکنیک‌های تولید که غیرعادی هستند، استفاده کرده‌ایم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی