ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خاموشی‌های تهران
تکنولوژی

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی تهران تا ۲۰ خرداد

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد. این جدول به شکل یک فایل پی دی اف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در دسترس عموم قرار ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵

جدول زمان‌بندی خاموشی‌های احتمالی برق پایتخت از ۱۷ تا ۲۰ خرداد ماه ۱۴۰۰ منتشر شد. این جدول به شکل یک فایل پی دی اف توسط شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در دسترس عموم قرار گرفته است.

شرکت توزیع نیروی برق پایتخت در رابطه با قطعی‌های احتمالی این سه‌روز اعلام کرده که تمام ظرفیت‌های فنی و کارشناسی شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ به منظور جلوگیری از بروز هر گونه خاموشی به کار گرفته شده، اما از آنجا که موفقیت در این کار جز با همکاری همه جانبه مشترکان امکان پذیر نیست در صورت بروز هرگونه مشکل در تأمین برق پایتخت برای جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق جدول اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد.

خاموشی‌های تهران

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از مشترکان خواسته که برای دریافت برنامه خاموشی احتمالی از ۱۷ تا ۲۰ خرداد بر روی این نشانی جدول خاموشی های احتمالی برق شهر تهران کلیک کنند.

یکی از ابهامات مشترکان در این جداول، علت قرار گرفتن برخی آدرس‌ها در گروه‌های مختلف بوده است. شرکت توزیع نیروی برق در همین رابطه اعلام کرده که علت این موضوع وجود بیش از یک فیدر برق در نشانی مد نظر بوده است.

شرکت برق در این اعلامیه ضمن قدردانی از بردباری و همراهی مشترکان از آنها خواسته که با حداکثر صرفه‌جویی در مصرف برق، این شرکت را در تأمین برق تهران بزرگ یاری کنند.

همچنین گفته شده که در صورت همکاری مشترکان برق در به کارگیری راهکارهای مدیریت مصرف و در نتیجه تأمین انرژی موردنیاز شبکه، خاموشی در پایتخت اعمال نمی‌شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی