ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

در tvOS 15 می‌توان هوم‌پاد مینی را به عنوان اسپیکر پیش‌ فرض اپل تی‌وی تنظیم کرد

همانطور که در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل اعلام شد، از پاییز امسال اسپیکر‌های «هوم‌پاد مینی» اپل را در tvOS 15 می‌توان به عنوان اسپیکرهای پیش‌فرض «اپل تی‌وی» تنظیم شود. هوم‌پاد اصلی پیش از این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۴۰

همانطور که در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل اعلام شد، از پاییز امسال اسپیکر‌های «هوم‌پاد مینی» اپل را در tvOS 15 می‌توان به عنوان اسپیکرهای پیش‌فرض «اپل تی‌وی» تنظیم شود.

هوم‌پاد اصلی پیش از این به این ویژگی مجهز شده بود و اکنون اپل نسخه کوچکتر اسپیکرهای هوم‌پاد خود را به عنوان خروجی صدای پیش‌ فرض اپل تی‌وی 4K معرفی کرده است.

هوم‌پاد مینی

البته در حال حاضر هوم‌پاد مینی در تعامل با اپل تی‌وی مانند اسپیکرهای ایرپلی ۲ عمل می‌کند و اتصال دائمی را به ارمغان نخواهد گذاشت. با این وجود کاربران باید اسپیکر خود را به صورت پیوسته دوباره متصل کنند. هوم‌پاد اصلی به عنوان اسپیکر پیش فرض تنظیم شده بود اما اکنون که اپل آن را متوقف کرده، به نظر می‌رسد کاربران جدید انتخاب دیگری نخواهند داشت.

با این وجود اپل با ارائه بروزرسانی‌های نرم‌افزاری متعدد در پاییز امسال برای اپل تی‌وی 4K و همچنین اسپیکر‌های هوم‌پاد‌ مینی، این مشکل را برطرف خواهد کرد. همچنین اپل برای تنظیم صدای هوم‌پاد مینی یا هماهنگ شدن آن به عنوان خروجی صدای پیش فرض اپل تی‌وی، به صدای محاسباتی اعتماد خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی