ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

حرکت اول در استارتاپ نبض سرمایه گذاری کرد

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد در استارتاپ نبض که در حوزه سلامت الکترونیک فعالیت میکند، سرمایه گذاری نموده است. حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول در سال 97 تاسیس ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۴۷

حرکت اول با انتشار خبری اعلام کرد در استارتاپ نبض که در حوزه سلامت الکترونیک فعالیت میکند، سرمایه گذاری نموده است.

حرکت اول به عنوان بازوی خطر پذیر گروه همراه اول در سال 97 تاسیس شده و تاکنون بیش از 200 میلیارد تومان در کسب و کارهای مرحله میانی و بالاتر سرمایه گذاری نموده است. سال گذشته بیشترین حجم سرمایه‌گذاری در اکوسیستم استارتاپی کشور توسط این صندوق صورت گرفت و چندی پیش اعلام شد که حرکت اول قصد دارد این مسیر را در سال جدید هم ادامه دهد.

این هلدینگ سرمایه گذاری در سال جاری مانند بسیاری از صندوق‌های سرما‌یه‌گذاری، نگاه ویژه به سلامت الکترونیک داشته که با شیوع ویروس کرونا رشد خوبی را تجربه کردند. حرکت اول در اولین سرمایه گذاری خود در سال جدید در حوزه سلامت الکترونیک به سراغ استارتاپ نبض رفته است.

استارتاپ نبض در سال 1395 توسط جمعی چهار نفره از فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و علم و صنعت پایه گذاری شد. فعالیت ابتدایی نبض در زمینه ساخت تجهیزات توان‌بخشی بود اما در مرداد ماه سال ۹۶ تغییر مسیر داده و در زمینه طراحی و ساخت ابزارها و گجت های هوشمند حوزه سلامت فعال است.

نبض همچنین موفق به کسب مقام اول حوزه سلامت در چهارمین گنگره بین المللی سلامت کشورهای اسلامی شده است.

«آرمین کریمی» مدیرعامل و هم بنیانگذار نبض، ضمن تایید این خبر اظهار امیدواری کرد  که این همکاری استراتژیک منجر به تحولات جدی در بازار سلامت الکترونیک کشور گردد.

او همچنین در مورد دلایل این همکاری اعلام کرد که از وی سی ها و حتی شرکت‌های مختلف پیشنهادات متنوعی داشته‌اند اما رویکرد تیم حرکت اول برای نبض می‌تواند معنای واقعی اسمارت مانی باشد.

مقرر شده جزییات دقیقتری این سرمایه گذاری، در نشست خبری اعلام بشود. حرکت اول در سال جاری قصد دارد به حوزه‌های بیشتری ورود پیدا کند و چندی پیش به بازار خارج از کشور نیز ورود پیدا کرد و به نظر می‌رسد مسیر سرمایه‌گذاری در ابعاد داخلی و جهانی را در سال جدید برای خود در نظر گرفته است.

با توجه به مصاحبه‌ای که چندی پیش مدیرعامل استارتاپ نبض با رسانه‌ها داشت و اعلام کرده بود که قصد دارند به بازار جهانی حرکت کنند، می‌توان گفت سیاست‌های جدید حرکت اول در کنار تصمیم این تیم شاید بتواند به فعالیت در بازار خارج از ایران تیم نبض نیز منجر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی