ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپ پیام رسان اپل به ویژگی‌های پیشرفته اشتراک گذاری مجهز شد

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC2021 از iOS 15 رونمایی کرده که قابلیت‌‌‌های متنوعی را به آیفون‌ها می‌آورد. اپلیکیشن پیام رسان اپل یعنی Messages یکی از بخش‌هایی است که پیشرفت‌های قابل توجهی شامل حالش شده است ...

علی باقرزاده
نوشته شده توسط علی باقرزاده | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۰۰

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC2021 از iOS 15 رونمایی کرده که قابلیت‌‌‌های متنوعی را به آیفون‌ها می‌آورد. اپلیکیشن پیام رسان اپل یعنی Messages یکی از بخش‌هایی است که پیشرفت‌های قابل توجهی شامل حالش شده است و حالا امکانات اشتراک گذاری متعددی را در اختیار کاربران می‌گذارد.

«shared with you» یکی از ویژگی‌های جدید مسیجز است که به سایر اپ‌ها امکان ردیابی محتوای به اشتراک گذاشته شده در بین پیام‌ها را می‌دهد. به عنوان مثال اگر یکی از مخاطبان شما تعدادی عکس را در اپلیکیشن مسیجز برایتان ارسال کرده باشد با کمک این ویژگی تصاویر به طور خودکار به اپلیکیشن فوتوز منتقل می‌شوند. اپل همچنین به طور خودکار مشخص می‌کند که کدام یک از عکس‌ها احتمالا با هم بیشتر مرتبط هستند. به عنوان مثال عکس‌‌هایی که شما در آنها حضور دارید، در کنار هم دسته بندی می‌شوند. حالا اگر به اپلیکیشن فوتوز بروید و همین عکس‌ها را مشاهده کنید به سادگی می‌توانید به پیام مرتبط با آن در اپلیکیشن مسیجز منتقل شوید.

shared with you برای موضوعات خبری هم کارکرد مشابهی دارد. حالا در اپلیکیشن نیوز اپل بخشی به همین نام در نظر گرفته شده که با کمک آن می‌توانید تمام موضوعاتی که در مسیجز به اشتراک گذاشته شده را ذخیره کنید و هر زمان که مایل بودید به سراغشان بروید و مطالعه کنید. به این ترتیب دیگر نیاز نیست در بین مکالمات خود در مسیجز اسکرول‌های طولانی کنید و به دنبال لینک خبرها بگردید. علاوه بر این اپلیکیشن موسیقی اپل هم امکان ردیابی لیست‌های پخش به اشتراک گذاشته شده در پیام‌ها را دارد. قابلیت shared with you همچنین با اپل تی‌وی و اپلیکیشن‌های پادکست سازگار است.

اپل همچنین برای اولین بار امکان برقراری تماس فیس‌تایم با کاربران دستگاه‌های اندروید و ویندوز را فراهم کرده است. البته کاربران دستگاه‌های به غیر از اپل برای استفاده از این قابلیت به مرورگر متکی هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی