ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پانزدهمین رویداد فیناپ
تکنولوژی

پانزدهمین رویداد فیناپ با موضوع اینشورتک برگزار می‌شود

پانزدهمین رویداد فیناپ با حمایت و همکاری دو بازیگر فعل حوزه اینشورتک کشور یعنی بیمیتو و ازکی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود و شرکت‌کنندگان مانند ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۲۰

پانزدهمین رویداد فیناپ با حمایت و همکاری دو بازیگر فعل حوزه اینشورتک کشور یعنی بیمیتو و ازکی پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ میزبان صاحب‌نظران و متخصصان صنعت بیمه و فناوری‌های بیمه خواهد بود و شرکت‌کنندگان مانند رویدادهای گذشته فیناپ، این رویداد را نیز می‌توانند از طریق بسترهای پخش زنده تماشا کنند.

اینشورتک که موضوع پانزدهمین رویداد فیناپ است به استفاده از فناوری‌های نوین برای کاهش ریسک و افزایش کارایی در صنعت بیمه اشاره دارد. اینشورتک باعث ارتقای سهولت در صنعت بیمه شده و کمک می‌کند تا محصولات و خدمات بیمه در دسترس همگان قرار بگیرد و باعث صرفه‌جویی در فرآیندهای سنتی خرید بیمه می‌شود. از این‌رو آشنایی بیشتر با مفهوم اینشورتک، بازیگران آن و چالش‌های این حوزه، موضوعی مهم برای علاقه‌مندان، مدیران و متخصصان صنعت بیمه است.

پانزدهمین رویداد فیناپ

در پانزدهمین رویداد فیناپ سخنرانانی از سازمان‌ها و کسب‌وکارهای مرتبط با بیمه و اینشورتک حضور خواهند داشت. ستار هاشمی «معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات»، غلامرضا تاج‌گردون «مدیرعامل بیمه سرمد»، یونس مظلومی «مدیرعامل بیمه تعاون»، تیم لطیف «رئیس هیئت‌مدیره ازکی و بیمیتو»، علیرضا ماهیار «مشاور حوزه فناوری و نوآوری»، حمیدرضا نورعلیزاده «جانشین مدیرعامل در تحول دیجیتال شرکت بیمه سامان»، حامد شیدائیان «بنیان‌گذار و رئیس هیئت‌مدیره ذهن چابک»، حسین حسینی «قائم‌ مقام مدیرعامل بیمه دانا»، مهدی صارمی «بنیان‌‌گذار استارتاپ لیتیوم»، حامد ولی‌پوری «مدیرعامل ازکی و بیمیتو»، محمود کریمی «مدیرعامل مرکز نوآفرینی پلنت»، حامد عابدینی «معاون نوآوری و برنامه‌ریزی بیمه البرز»، مهدی ایمانی مهر «قائم مقام مدیرعامل شرکت فناوران اطلاعات خبره» و رسول قربانی «سردبیر پایگاه خبری راه پرداخت» سخنران‌ها و اعضای پنل این رویداد هستند.

رویداد فیناپ پنج‌شنبه ۲۰ خرداد‌ماه ۱۴۰۰ در کارخانه نوآوری به شکل مستقیم پخش خواهد شد. علاقه‌مندان به این رویداد و موضوع اینشورتک می‌توانند با مراجعه به وبسایت فیناپ ثبت‌نام کرده و از این رویداد حمایت کنند.

این رویداد از ساعت ۱۳ تا ۱۸ به‌صورت زنده از کانال آپارات فیناپ پخش خواهد شد و شرکت‌کنندگان می‌توانند سؤالات و نظراتشان را با هشتگ Finupevent در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی