ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل برای اولین بار امکان استفاده از سیری در گجت‌های سری HomeKit را فراهم می‌کند

اپل برای اولین‌بار به سازندگان ثالث ابزارهای هوشمند مدیریت خانه امکان استفاده از دستیار صوتی سیری را خواهد داد. شرکت‌هایی که در طرح HomeKit قرار می‌گیرند امکان استفاده از آن را در محصولات خود خواهند ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

اپل برای اولین‌بار به سازندگان ثالث ابزارهای هوشمند مدیریت خانه امکان استفاده از دستیار صوتی سیری را خواهد داد. شرکت‌هایی که در طرح HomeKit قرار می‌گیرند امکان استفاده از آن را در محصولات خود خواهند داشت.

در ادامه سال جاری میلادی شاهد عرضه محصولاتی از سازندگان لوازم هوشمند مدیریت خانه همراه با دستیار صوتی سیری اپل خواهیم بود.

چنین دستگاه‌هایی می‌توانند دستورهای صوتی کاربران را شناسایی و آن‌ها را اجرا کنند. اپل در کنفرانس خود برای نشان دادن قابلیت گفته شده از ترموستات هوشمند Ecobee استفاده کرد که از سیری بهره می‌برد.

همچنین اعلام شد که سیری روی چنین دستگاه‌هایی از قابلیت‌هایی مانند ثبت درخواست‌های شخصی، اینترکام، آلارم و تایمر پشتیبانی خواهد کرد.

اپل در کنفرانس توسعه‌دهندگان خود از سیستم عامل‌های جدیدش مانند iOS 15 و iPadOS 15 در کنار مک او اس مانتری با امکان به اشتراک‌گذاری ماوس و کیبورد و قابلیت‌های جدیدی مانند حریم خصوصی برای آی‌کلود و سافاری و امکانات بیشتر برای شخصی‌سازی نوتیفیکیشن‌ها در iOS 15 رونمایی کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی