ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده دیجیاتو: پوشش کنفرانس توسعه‌دهندگان WWDC 2021 اپل

اپل امشب کنفرانس WWDC 2021 را برگزار می‌کند که در آن از جدیدترین نسخه‌ سیستم عامل‌های خود و دیگر دستاوردهایش رونمایی خواهد کرد. ما در دیجیاتو مانند همیشه این رویداد را به طور زنده پوشش ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۵

اپل امشب کنفرانس WWDC 2021 را برگزار می‌کند که در آن از جدیدترین نسخه‌ سیستم عامل‌های خود و دیگر دستاوردهایش رونمایی خواهد کرد. ما در دیجیاتو مانند همیشه این رویداد را به طور زنده پوشش خواهیم داد.

مدت‌هاست از برگزاری این کنفرانس در تاریخ ۱۷ خرداد اطلاع داریم و در همین مدت، گزارش‌های زیادی درباره آن منتشر شده و اطلاعاتی درباره محصولات موجود در آن در اختیار ما قرار داده است. اپل در WWDC 2021 از جدیدترین نسخه iOS یعنی iOS 15 به همراه iPadOS 15 رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود iPadOS 15 در زمینه چند وظیفگی عملکرد بهتری خواهد داشت و البته iOS 15 به قابلیت‌های جدیدی مجهز می‌شود و ویژگی‌های امنیتی بیشتری خواهد داشت.

کوپرتینویی‌ها در مراسم امشب سیستم عامل مک او اس 12 و همچنین watchOS 8 را هم معرفی خواهند کرد و احتمالا شاهد رونمایی از سه اپ جدید برای اپل واچ خواهیم بود که یکی از آن‌ها، با هدف سلامت ذهن توسعه پیدا کرده است.

در کنار سیستم عامل‌های جدید، انتظار می‌رود در WWDC 2021 از نسل جدید مک‌بوک پرو با نمایشگر ۱۴ و ۱۶ اینچی هم رونمایی شود. این محصولات به اپل سیلیکون جدید M1X یا M2 مجهز می‌شوند و همچنین نمایشگر مینی LED خواهند داشت.

دیجیاتو مراسم امشب را به صورت زنده پوشش می‌دهد. حمید مقدسی، کورش چایچی و امین بیگ‌زاده همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امشب ساعت ۲۱ به همین مطلب مراجعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی