ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

iOS 15 قابلیت‌های جدیدی به ایرپادهای اپل اضافه می‌کند

قسمتی از امکانات جدید اضافه شده به iOS 15 مرتبط با ایرپادهای اپل هستند. آن‌ها اکنون به کمک قابلیت تقویت مکالمه می‌توانند صدای صحبت افراد را در مکان‌های شلوغ تقویت کنند و نوتیفکیشن‌ها در کنار ...

امیر امام جمعه
نوشته شده توسط امیر امام جمعه | ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۳

قسمتی از امکانات جدید اضافه شده به iOS 15 مرتبط با ایرپادهای اپل هستند. آن‌ها اکنون به کمک قابلیت تقویت مکالمه می‌توانند صدای صحبت افراد را در مکان‌های شلوغ تقویت کنند و نوتیفکیشن‌ها در کنار تماس‌ها و پیام‌های ورودی را برای کاربر بخوانند.

قابلیت Find My نیز در ایرپادها بهبود یافته است و دارندگان آن‌ها می‌توانند راحت‌تر از گذشته اقدام به پیدا کردن هدفون‌های گم شده کنند. همچنین صاحبان سایر آیفون‌ها نیز می‌توانند به یک کاربر برای پیدا کردن ایرپاد خود کمک کنند. نحوه نمایش ایرپادها در نقشه دچار تغییراتی شده است تا مشاهده آن‌ها راحت‌تر باشد.

قابلیت صدای فضایی ایرپادها پس از چندین سال انحصار در iOS، اکنون در تلویزیون اپل و مک هم در دسترس خواهد بود و خروجی مانند دالبی اتموس در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ویژگی تقویت مکالمه هم می‌تواند برای افرادی که مشکلات شنوایی دارند، بسیار مفید باشد. اپل امکانات شخصی‌سازی نوتفیکیشن‌ها در iOS 15 را نیز بیشتر کرده است و کاربران اکنون به گزینه‌هایی فراتر از حالت Do not DIsturb دسترسی دارند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی