ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی اپلیکیشن پادرس؛ دستیار ویژه‌ی دبیرستانی‌ها و هنرستانی‌ها

شیوع ناگهانی کرونا، ضرورت ایجاد یک سیستم مجازی برای برقراری مجدد مدارس و عدم آمادگی سیستم آموزشی برای پذیرفتن آموزش مجازی، منجر به این شد که در نهایت دانش‌آموزان مجبور به استفاده از یک سیستم ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

شیوع ناگهانی کرونا، ضرورت ایجاد یک سیستم مجازی برای برقراری مجدد مدارس و عدم آمادگی سیستم آموزشی برای پذیرفتن آموزش مجازی، منجر به این شد که در نهایت دانش‌آموزان مجبور به استفاده از یک سیستم غیر استاندارد شدند که در ابتدا با مشکلات فراوانی روبرو بود.

اپلیکیشن‌های آموزشی مختلفی ساخته و منتشر شدند تا در این دوران به دانش‌آموزان کمک کنند که از تحصیل عقب نمانند. این اپ‌ها  در عین حال نقص‌های آموزش مجازی تا حد ممکن به چشم نیاید و روند آموزش هم متوقف نشود.

اپلیکیشن پادرس یکی از این اپ‌های درسی است که صرفا محتوای مربوط به دبیرستان دوره‌ی اول و دوم را پوشش می‌داد و به تازگی به کمک هنرستانی‌ها هم آمده. در ادامه‌ی مطلب می‌خواهیم نگاهی نزدیک‌تر و دقیق‌تر به این برنامه داشته باشیم.

این اپلیکیشن تقریبا به تمام مراحل اصلی آموزش، از یادگیری تا امتحان پرداخته است. محتوای لازم برای یادگیری یک درس جدید به صورت جزوه و ویدیوهای آموزشی و به تفکیک رشته و درس در این اپلیکیشن وجود دارد.

جالب اینجاست که حتی دانش‌آموزان و معلمان هم می‌توانند ویدیوهای تدریس خود را آپلود کنند تا محتوای موجود کامل‌تر شود. ویدیوهایی که از طرف کاربران مدرس یا دانش‌آموز دریافت می‌شوند در بخش آموزش‌یاران در دسترس همه‌ی کاربرها قرار می‌گیرند.

به غیر از بخش یادگیری دروس،‌ اپ پادرس برای آمادگی آزمون دانش‌آموزان هم محتوای لازم را در خود دارد و دانش‌آموزان می‌توانند از مجموعه‌ی نمونه سوالات میان‌ترم و پایان‌ترم استفاده کنند تا با آمادگی بیشتری در امتحانات حضور پیدا کنند و نمرات مطلوبی کسب کنند.

یک بخش دیگر اپلیکیشن گام به گام نام دارد و حکم همان کتاب‌های گام به گام را دارد.در این بخش می‌توانید پاسخ تمرین‌های کتاب‌های درسی را  دریافت کنید. به غیر از محتوای مربوط به دبیرستانی‌ها، یک بخش برای دانش آموزان هنرستانی هم وجود دارد که فعلا فقط درس‌های اصلی و مشترک هنرستان‌‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را پوشش می‌دهد و احتمالا در آینده کامل‌تر می‌شود.

بدون شک وجود چنین اپلیکیشن‌هایی به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا راحت‌تر با مشکلات فراوان آموزش مجازی دست و پنجه نرم کنند اما اپ پادرس هم مانند بسیاری از اپلیکیشن‌های آموزشی این روزها هنوز در برخی دروس نیاز به تکمیل محتوا دارد. البته در مقابل محتوای مفید زیادی هم در اپلیکیشن پادرس وجود دارد.

این اپلیکیشن فقط برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده و اگر می‌خواهید در سایر پلتفرم‌ها از محتوای پادرس استفاده کنید باید به وبسایت پادرس مراجعه کنید. محتوای موجود در این اپ کاملا رایگان است و برای هیچ یک از بخش‌ها نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

ادرس (گام به گام، نمونه سوال ، جزوات دبیرستان)

ادرس (گام به گام، نمونه سوال ، جزوات دبیرستان)

سازنده: گروه آموزش آنلاین پادرس قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 9 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درباره اپلیکیشن پادرس

اپلیکیشن پادرس چیست؟

 پادرس اپلیکیشن ساده و بسیار کاربردی برای دانش آموزهای راهنمایی و دبیرستان است که صفرتاصد یادگیری و دروس مدرسه را به‌صورت مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌دهد.

قابلیت و ویژگی های برنامه پادرس چیست؟

 وجود تمرین و سوالات متعدد در برنامه، پاسخ به تمرین‌های کتاب و ارائه جزوه‌های کامل از کتاب‌های دبیرستان نوبت اول و دوم از جمله ویژگی‌های پادرس است.

آیا می توان نرم افزار پادرس را در گوشی های آیفون نیز نصب کرد؟

 این اپلیکیشن هنوز برای سیستم عامل ios بهینه سازی نشده است یعنی امکان نصب آن روی گوشی های آیفون نیست.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی