ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی واچ ۴ سامسونگ یک قدم به معرفی نزدیکتر شد

سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند و حالا گلکسی واچ ۴ تاییدیه 3C دریافت کرده که آن را یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌کند. این ساعت‌های هوشمند در لیست سایت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

سامسونگ در ماه‌های آینده از نسل جدید ساعت‌های هوشمندش رونمایی می‌کند و حالا گلکسی واچ ۴ تاییدیه 3C دریافت کرده که آن را یک قدم به معرفی نزدیکتر می‌کند.

این ساعت‌های هوشمند در لیست سایت 3C چین قرار گرفته‌اند. طبق این فهرست، گلکسی واچ ۴ با شماره مدل‌های SM-R880 و SM-R890 به همراه گلکسی واچ اکتیو ۴ از راه می‌رسد. اگرچه در این لیست اشاره مستقیمی به نام اکتیو ۴ نشده، اما انتظار می‌رود شماره مدل‌های SM-R860 و SM-R870 مربوط به آن‌ها باشد.

همانطور که مشاهده می‌کنید، با چهار شماره مدل روبه‌رو هستیم که دلیل چنین موضوعی، عرضه هرکدام از این ساعت‌های هوشمند در دو سایز مختلف است. ظاهرا کره‌ای‌ها می‌خواهند گلکسی واچ ۴ را در دو سایز و اکتیو ۴ را هم در دو سایز روانه بازار کنند.

در لیست جدید مشخصات زیادی درباره ساعت‌های هوشمند آینده سامسونگ وجود ندارد و تنها به پشتیبانی آن‌ها از سیستم شارژ ۵ واتی اشاره شده که تفاوتی با مدل‌های قبلی ندارد.سامسونگ

در این تاییدیه اشاره‌ای به شارژر نشده که البته سامسونگ در جعبه ساعت‌های هوشمندش شارژر قرار نمی‌دهد و تنها داک شارژ برای کاربران درنظر گرفته شده که توسط کابل می‌توان آن را به دستگاه‌های مختلف برای شارژ دستگاه وصل کرد.

این احتمال وجود دارد که سامسونگ از داک شارژ موجود در جعبه سری گلکسی واچ ۳ استفاده کند و به همین دلیل برای آن‌ها تاییدیه نگرفته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی