ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردیابی گوشی
تکنولوژی

اپ Find My در iOS 15 می‌تواند دستگاه‌های خاموش را هم پیدا کند

اپل با iOS 15 تغییرات مهمی را در اپ Find My ایجاد خواهد کرد تا پیدا کردن دستگاه‌های این شرکت از جمله ایرتگ آسان‌تر شود و حتی در صورت خاموش بودن دستگاه‌ها یا پاک شدن ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

اپل با iOS 15 تغییرات مهمی را در اپ Find My ایجاد خواهد کرد تا پیدا کردن دستگاه‌های این شرکت از جمله ایرتگ آسان‌تر شود و حتی در صورت خاموش بودن دستگاه‌ها یا پاک شدن اطلاعات حافظه بتوانید به آن‌ها دسترسی پیدا کنید.

اپل می‌گوید با شبکه Find My حتی می‌توانید موقعیت دستگاه‌هایی را بیابید که خاموش شده‌اند. این قابلیت به‌ویژه زمانی کاربردی است که دستگاهتان به سرقت می‌رود و یا باتری آن تمام می‌شود. البته در حال حاضر دقیقا مشخص نیست که اپل دقیقا چگونه این ردیابی را انجام می‌دهد، ولی احتمالا آخرین موقعیت دستگاه با کمک شبکه محصولات اپل روی نقشه ثبت می‌شود تا دارنده شانسی برای پیدا کردنش داشته باشد.

سازنده آیفون همچنین می‌گوید که شبکه Find My در کنار ویژگی Activation Lock، می‌تواند حتی پس از پاک شدن اطلاعات حافظه موقعیت دستگاه‌ها را پیدا کند. بنابراین سارقان حتی با حذف اطلاعات دستگاه نمی‌توانند ویژگی ردیابی جغرافیایی را از کار بیندازند.

اپ Find My

در صورتی که یک دستگاه سرقتی توسط صاحب آن قفل شده باشد، این اتفاق به‌صورت واضح در اولین صفحه دستگاه موسوم به صفحه Hello نمایش داده می‌شود تا اشتباها یک دستگاه سرقتی را خریداری نکنید.

اپل دیشب در WWDC 2021 از iOS 15 با قابلیت‌های جدید و جذاب آن رونمایی کرد. iOS 15 دارای قابلیت‌هایی در زمینه فیس‌تایم، Messages، نوتیفیکیشن‌ها و حریم خصوصی است. این شرکت همچنین از iPadOS 15 و watchOS 8 پرده برداشت که همگی قرار است در فصل پاییز به‌صورت عمومی منتشر شوند. نسخه جدید watchOS دو اپ Breath و Mindfulness را با هم ادغام کرده و از حالت‌های ورزشی جدیدی پشتیبانی می‌کند.

کوپرتینویی‌ها دیشب از نسخه جدید مک او اس موسوم به «مانتری» هم رونمایی کردند. این نسخه می‌تواند ماوس و کیبورد خود را با دستگاه‌های دیگری از جمله آیپدها به اشتراک بگذارد. مک او اس ۱۲ همچنین دارای ویژگی دیگری به نام Shortcuts خواهد بود که برای خودکارسازی عملکردهای سیستم کاربرد دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی