ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

بازی‌های شبیه به امانگ آس؛ حکایت دروغ، خیانت و دسیسه

وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، تازه قدر معاشرت‌های اجتماعی را دانستیم و به همین ترتیب فعالیت‌های دسته‌جمعی و آنلاین محبوب شدند. در همین شرایط استریمرها و یوتیوبرها هم سراغ بازی Among Us رفتند که دو سال از ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

وقتی کرونا شیوع پیدا کرد، تازه قدر معاشرت‌های اجتماعی را دانستیم و به همین ترتیب فعالیت‌های دسته‌جمعی و آنلاین محبوب شدند. در همین شرایط استریمرها و یوتیوبرها هم سراغ بازی Among Us رفتند که دو سال از انتشارش گذشته بود و ناگهان بین همه محبوب شد.

وقتی بازی امانگ آس به موفقیت ناگهانی دست پیدا کرد،‌ همان اتفاقی رخ داد که برای بسیاری از بازی‌های موفق پیش می‌آید و نمونه‌های مختلفی بر اساس گیم‌پلی و حتی طراحی ظاهری این بازی منتشر شدند. در این مطلب به سراغ بازی‌هایی رفتیم که اساس گیم‌پلی آن‌ها شبیه به امانگ آس است.توجه داشته باشید که تمام بازی‌های موجود در این لیست آنلاین هستند.

Suspects: Mystery Mansion

بازی Suspects: Mystery Mansion‏ یکی از بهترین بازی‌هایی است که در سبک مافیایی و شبیه به امانگ آس ساخته شده. این بازی داستان مهمان‌کشی است زیرا کل بازی در یک عمارت اتفاق می‌افتد که شما با تعدادی مهمان دیگر با یک قاتل در آن گیر افتاده‌اید.

در حقیقت این بازی در برخی از بخش‌ها حتی از بازی امانگ آس هم بهتر عمل کرده. علاوه بر اینکه طراحی بصری و کیفیت گرافیک بهتر از بازی اصلی است، سیستم امتیازدهی، امکان گفتگوی صوتی داخل بازی، لیست دوستان، مودهای مختلف و ایونت‌های مختلف هم وجود دارند که بازی را یک قدم جلوتر می‌برند.

Suspects: Mystery Mansion

Suspects: Mystery Mansion

سازنده: Wildlife Studios Limited قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 225.4/113 مگابایت زبان:

Minecraft Among Us

 

بازی Minecraft Among Us خیلی خلاقیت به خصوصی به خرج نداده و صرفا با دست گذاشتن روی دو بازی محبوب سعی کرده که یک محصول پر طرفدار بسازد. داستان بازی از این قرار است که کشتی فضایی شما در دنیای ماینکرفت فرود آمده اما یکی از هم‌سفرهایتان که دل خوشی از بقیه ندارد می‌خواهد سر به نیستتان کند.

اگر از طرفداران ماینکرفت هستید، از این بازی خوشتان می آید اما این نکته را هم در نظر داشته باشید که بازی دارای تبلیغات است. تعداد تبلیغ‌ها زیاد نیست و می‌توان از آن چشم‌پوشی کرد و بازی ارزش امتحان کردن را دارد.

Mod Among us for Minecraft

Mod Among us for Minecraft

سازنده: LalePasis قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 15 مگابایت زبان:

Murder us

بازی Murder us به شما اجازه می‌دهد که در گروه‌های شش تا بیست‌ نفره بازی را تجربه کنید. با خلاقیتی که سازندگان بازی به خرج داده‌اند، تجربه‌ای که این بازی فراهم کرده به بازی مافیا نزدیک‌تر است زیرا علاوه بر قاتل و خدمه کشتی دو نقش دیگر هم در بازی وجود دارد.

اگر قاتل و خدمه کشتی باشید، همان وظایف بازی امانگ آس بر گردنتان است اما اگر کاراگاه یا هم‌دست باشید قضیه فرق می‌کند. کاراگاه طرف خدمه است، به جمع کردن سرنخ کمک می‌کند و رای او دو برابر بقیه تاثیر دارد. هم‌دست هم که از اسمش مشخص است طرف قاتل است و باید در پاک کردن آثار قتل و مخفی کردن اجساد کمک کند.

Murder us

Murder us

سازنده: Cheshirexx قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 53 مگابایت زبان:

Betrayal.io

اساس گیم‌پلی بازیBetrayal.io  هم با بقیه یکسان است. شما در یک گروه قرار می‌گیرید که شش تا دوازده عضو دارد و یکی از این اعضا خائن است. در این بازی هم دو نقش اضافی وجود دارند؛ کلانتر که با جمع کردن شواهد و انجام تسک‌ها به خدمه کمک می‌کند و دلقک که باید کاری کند که خدمه به او شک کنند و حواسشان از قاتل اصلی پرت شود.

بازی Betrayal.io مودها و نقشه‌های مختلفی دارد و به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود را هم شخصی‌سازی کنید. در کل می‌توان گفت یکی از بهترین بازی‌های این لیست است و بد نیست اگر سری به آن بزنید.

Betrayal.io‏

Betrayal.io‏

سازنده: End Game Interactive, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 380/150 مگابایت زبان:

Town of Salem

با توجه به اینکه بازی Town of Salem پیش از امانگ آس منتشر شده قطعا از این بازی الهام نگرفته است و حتی ممکن است که خودش یکی از منابع الهام سازندگان امانگ آس باشد. با این حال یکی از بهترین بازی‌های این ژانر است و نمی‌شد از آن چشم‌پوشی کنیم.

این بازی که به شما اجازه می‌دهد در گروه‌های هفت تا پانزده نفره تجربه‌اش کنید، نقش‌های بسیار متنوع‌تری دارد و یکی از نزدیک‌ترین گیم‌پلی‌ها به چیزی است که امروزه به عنوان مافیا می‌شناسیم.

Town of Salem

Town of Salem

سازنده: BlankMediaGames LLC قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 273.9/62 مگابایت زبان:

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی