ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

انتشار رندرهای جدید گلکسی S21 FE سامسونگ در ۵ رنگ مختلف

چند روز پیش رندرهای گلکسی S21 FE به اینترنت راه پیدا کردند و حتی شاهد افشای قیمت این گوشی هوشمند هم بودیم، اما حالا رندرهای جدیدی از آن منتشر شده‌اند که گوشی آینده سامسونگ را ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۳۰

چند روز پیش رندرهای گلکسی S21 FE به اینترنت راه پیدا کردند و حتی شاهد افشای قیمت این گوشی هوشمند هم بودیم، اما حالا رندرهای جدیدی از آن منتشر شده‌اند که گوشی آینده سامسونگ را از زوایای مختلف به نمایش می‌گذارند.

با نزدیک شدن به زمان معرفی احتمالی گلکسی S21 FE در مرداد ماه، شاهد انتشار گزارش‌های بیشتری درباره آن هستیم. حالا یک منبع موثق حوزه فناوری یعنی «ایوان بلس»، در حساب توییترش رندرهای جدید این دستگاه را منتشر کرده است.

این رندرها، گلکسی S21 FE را در ۵ رنگ به نمایش می‌گذارند که علاوه بر پنل جلویی و پشتی، می‌توانیم از نحوه طراحی فریم و بخش بالایی و پایینی این موبایل هم مطلع شویم.

به نظر می‌رسد کره‌ای‌ها می‌خواهند این دستگاه را در رنگ‌های سبز، سفید، بنفش، آبی و خاکستری روانه بازار کنند. این گوشی احتمالا از فریم فلزی و پنل پشتی پلی‌کربناتی بهره می‌برد، البته مشابه پرچمدارهای سامسونگ به حفره در مرکز نمایشگر مجهز می‌شود.

گلکسی S21 FE

این دستگاه طراحی شبیه به گلکسی S21 دارد و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی سه‌گانه قرار می‌گیرد و در بخش پایینی آن پورت USB-C و اسپیکرهای مکالمه به چشم می‌خورند. به نظر می‌رسد این موبایل فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

انتظار می‌رود سامسونگ برای این گوشی هوشمندش چیپ اسنپدراگون ۸۸۸ را درنظر بگیرد و آن را حداکثر با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند. گلکسی S21 FE همچنین به نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود.

گوشی آینده سامسونگ احتمالا از باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی بهره می‌برد و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. دوربین سلفی این دستگاه هم ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود. طبق گزارش‌ها، باید منتظر قیمت ۶۲۵ تا ۷۱۹ دلاری گلکسی S21 FE باشیم که ۱۰۰ دلار کمتر از گلکسی S20 FE است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی