ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی زی فولد ۲
موبایل

سامسونگ تولید نمایشگر موبایل تاشوی گوگل را از ابتدای پاییز آغاز می‌کند

گوگل مدت‌هاست روی تلفن هوشمند تاشوی خود کار می‌کند. اخیرا در گزارشی اعلام شده که سامسونگ از ماه اکتبر تولید پنل OLED تاشوی این دستگاه و موبایل تاشوی بعدی شیائومی و ویوو را آغاز می‌کند. ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

گوگل مدت‌هاست روی تلفن هوشمند تاشوی خود کار می‌کند. اخیرا در گزارشی اعلام شده که سامسونگ از ماه اکتبر تولید پنل OLED تاشوی این دستگاه و موبایل تاشوی بعدی شیائومی و ویوو را آغاز می‌کند. همه این دستگاه‌ها قرار است تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شوند.

مطابق گزارش خبرگزاری The Elec، موبایل گوگل که فعلا با نام پیکسل فولد شناخته می‌شود، دستگاهی با نمایشگر منعطف ۷.۶ اینچی خواهد بود که به سمت داخل تا می‌شود. سامسونگ که پیش از این چند موبایل تاشو را روانه بازار کرده، حالا به مهم‌ترین تولیدکننده پنل‌های تاشو تبدیل شده و قرار است تامین‌کننده گوگل، شیائومی و ویوو باشد.

موبایل ویوو نمایشگر داخلی ۸ اینچی و نمایشگر خارجی ۶.۵ اینچی خواهد داشت. شیائومی هم که قبلا در ماه مارس می میکس فولد را معرفی کرده بود، حالا روی دستگاه تاشوی جدیدی کار می‌کند که تا پیش از پایان سال معرفی خواهد شد.

موبایل تاشوی گوگل

مدت‌هاست که در گزارش‌ها به موبایل تاشوی گوگل اشاره شده و اخیرا آن را با اسم رمز «پاسپورت» در نسخه بتای اندروید ۱۲ دیده بودیم. پیش‌تر در شایعات شنیدیم که سامسونگ می‌خواهد شیشه فوق باریک (UTG) خود را که از آن در برخی از محصولاتش استفاده کرده بود، به سایر تولیدکنندگان موبایل بدهد. حالا انتظار داریم که گوگل هم از جمله همین شرکت‌ها باشد.

گزارش جدید می‌گوید اوپو هم در حال کار روی موبایل تاشویی است که معرفی آن تا سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده. این دستگاه یک نمایشگر داخلی ۷.۱ اینچی و یک نمایشگر بیرونی کوچک با اندازه ۱.۵ تا ۲ اینچی خواهد داشت.

خود سامسونگ هم مشغول کار روی دو موبایل تاشوی جدید است که برای آن‌ها انتظار فروش ۷ میلیونی دارد. این شرکت پارسال ۲.۵ میلیون موبایل تاشو فروخت و حالا در نظر دارد تا با افزایش استقبال کاربران و پایین آوردن قیمت دستگاه‌ها بتواند فروش بیشتری داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی