ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وان پلاس نورد CE 5G با نمایشگر ۹۰ هرتز و چیپست اسنپدراگون ۷۵۰G از راه می‌رسد

وان پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۰

وان پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کنار تلویزیون جدید U1S رونمایی کرد.

گوشی جدید نورد CE 5G وان پلاس از نمایشگر ۶.۴۳ اینچی امولد با وضوح FHD+ بهره می‌برد. در زیر کاپوت، این گوشی از یک پردازنده ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷۵۰G کوالکام با حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS 2.1 پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس

پنل پشتی نورد CE 5G وان پلاس مجهز به ماژول دوربین سه گانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی در کناردوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و حسگر مونوکروم ۲ مگاپیکسلی است. موبایل جدید شرکت همچنین دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعتی با فناوری شارژ سریع Warp Charge 30T Plus، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و جک هدفون ۳.۵ میلی متری است.

از لحاظ نرم‌ افزاری نیز سیستم عامل OxygenOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ بر روی این گوشی اجرا می‌شود. وان پلاس وعده داده که این گوشی را به مدت سه سال با دو بروزرسانی عمده نرم افزاری و امنیتی پشتیبانی کند.

گوشی نورد CE 5G وان پلاس با قیمت ۳۱۵ دلار از ۲۶ خرداد ماه وارد بازار هند خواهد شد. رقیب اصلی آن در بازار، گوشی «می 10i شیائومی» خواهد بود که در حال حاضر یکی از بهترین موبایل‌های ارزان قیمت اندرویدی بازار محسوب می‌شود. نورد CE 5G علاوه بر هند، در چندین بازار دیگر از سراسر آسیا و اروپا نیز عرضه خواهد شد و قیمت پایه آن در اروپا با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی از ۲۹۹ یورو شروع می‌شود.

وان پلاس

وان پلاس علاوه بر نورد CE 5G از تلویزیون وان پلاس U1S نیز رونمایی کرد. تلویزیون جدید وان پلاس از طراحی خیره‌کننده و بدون حاشیه‌ای برخوردار است و در سه اندازه ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی ارائه می‌شود. هر سه اندازه دارای وضوح 4K با پشتیبانی از استانداردهای HDR10+، HLG و MEMC هستند. قیمت اندازه‌های مختلف این تلویزیون به ترتیب ۵۴۸، ۶۵۸ و ۸۶۲ دلار خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی