ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نوکیا C20 پلاس
تکنولوژی

نوکیا C20 پلاس معرفی شد؛ موبایلی اقتصادی با برچسب قیمت ۱۱۰ دلار

شرکت فنلاندی HMD صاحب برند تجاری نوکیا نسخه پلاس نوکیا C20 را معرفی کرد. فروردین ماه امسال این شرکت از شش موبایل جدید که نوکیا C20 نیز شامل آن‌ها می‌شد، رونمایی کرده بود. نوکیا C20 ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

شرکت فنلاندی HMD صاحب برند تجاری نوکیا نسخه پلاس نوکیا C20 را معرفی کرد. فروردین ماه امسال این شرکت از شش موبایل جدید که نوکیا C20 نیز شامل آن‌ها می‌شد، رونمایی کرده بود.

نوکیا C20 پلاس با نمایشگر ۶.۵ اینچی، باتری ۴۹۵۰ میلی آمپر ساعتی و قیمت پایه ۱۱۰ دلار در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  نسخه پلاس این موبایل نیز مانند نسخه پایه از سیستم عامل اندروید ۱۱ (Go Edition) و تراشه ۲۸ نانومتری Unisoc SC9863A بهره می‌برد. همچنین این گوشی به همراه ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌ سازی عرضه می‌شود و با استفاده از اسلات کارت microSD آن می‌توان فضای ذخیره‌ سازی گوشی را تا ۲۵۶ گیگابایت افزایش داد.

نوکیا C20 پلاس در یک پوسته پلی کربنات یک تکه با طراحی موج دار سه بعدی عرضه می‌شود که به گفته این شرکت، باعث استحکام گوشی ۱۶۵.۴ در ۷۵.۸۵ میلی متری HMD می‌شود. نمایشگر LCD این موبایل ۶.۵ اینچ بوده و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن در بریدگی بالای نمایشگر قطره ای شکل دیده می‌شود. روی پنل پشتی گوشی نیز یک ماژول دوربین دوگانه دایره‌ای قرار گرفته که سنسور اصلی ۸ مگاپیکسلی و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

نوکیا C20 پلاس برای باز کردن قفل‌ها از سنسور اثر انگشت پشتیبانی نمی‌کند اما دوربین سلفی آن به قابلیت تشخیص چهره مجهز شده است. از سایر ویژگی‌های گوشی می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی متری و باتری ۴۹۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که متاسفانه از طریق پورت microUSB و با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود.

نسخه پلاس گوشی نوکیا C20 در دو ترکیب رنگ مشکی و سرمه‌ای با قیمت پایه ۱۱۰ دلاری در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. فروش این گوشی از ۲۶ خرداد ماه در چین آغاز می‌شود. هرچند این گوشی به صورت انحصاری در بازار چین عرضه خواهد شد، اما نسخه جهانی آن ممکن است در تاریخ دیگری عرضه شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی