ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفت شناسه مدل‌ منتسب به آیفون ۱۳ در پایگاه داده کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت شد

داده‌های مربوط به پایگاه کمیسیون اقتصادی اورسیا نشان می‌دهد که هفت شناسه مدل منتسب به آیفون نسل بعدی اپل ثبت شده است. تمام سخت‌افزارها و دستگاه‌هایی که از فناوری رمزگذاری استفاده می‌کنند باید در این ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

داده‌های مربوط به پایگاه کمیسیون اقتصادی اورسیا نشان می‌دهد که هفت شناسه مدل منتسب به آیفون نسل بعدی اپل ثبت شده است. تمام سخت‌افزارها و دستگاه‌هایی که از فناوری رمزگذاری استفاده می‌کنند باید در این پایگاه ثبت شوند.

همانطور که وب‌سایت Consomac گزارش می‌دهد شناسه مدل‌های جدید A2628، A2630، A2634، A2635، A2640، A2643 و A2645 در پایگاه مربوطه به ثبت رسیده است. انتظار می‌رود آیفون ۱۳ که این شماره مدل‌ها به آن مربوط می‌شود زمانی در بین ماه‌های شهریور یا مهر عرضه شود.

آیفون ۱۳
شناسه مدل‌های آیفون ۱۳

به نظر نمی‌رسد که اپل طراحی نسل جدید گوشی‌های آیفون خود را تغییر زیادی دهد. احتمالا اندازه نمایشگر و ابعاد کلی مشابه نسل قبل یعنی آیفون ۱۲ خواهد بود و فقط بریدگی بالای نمایشگر دوربین سلفی آن کوچکتر خواهد بود.

در حال حاضر اعتقاد بر این است که ویژگی مهم و جدید آیفون ۱۳ پشتیبانی نمایشگر آن از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز است. اپل سال ۲۰۱۷ از فناوری ProMotion در نمایشگرهای آی‌پد رونمایی کرد و اکنون انتظار می‌رود اپل اواخر سال جاری در مدل‌های ۶.۱ و ۶.۷ اینچی آیفون ۱۳ پرو از این فناوری استفاده کند.

دوربین‌های بهبود یافته و پردازنده سریع‌تر A15 نیز احتمال از ویژگی‌های جدید سری آیفون ۱۳ باشد. همچنین به نظر می‌رسد برای آخرین بار با گوشی آیفون ۵.۴ اینچی مواجه باشیم، زیرا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، «مینگ-چی کو» عنوان کرده بود که سال آینده تنها با آیفون‌های ۶.۱ و ۶.۷ روبه‌رو می‌شویم و دیگر خبری از آیفون مینی ۵.۴ اینچی نخواهد بود.

آیفون ۱۳
ناچ آیفون ۱۳

هرچند هنوز رنگ‌های گوشی جدید اپل به صورت رسمی تایید نشده اما اخیرا رندرهای جدید آیفون ۱۳ با رنگ نارنجی منتشر شده بود و در مطلب دیگری تمام رنگ‌های شایعه شده و احتمالی این گوشی‌ها را عنوان کردیم. گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۳ بطور پیش فرض با iOS 15 از راه می‌رسند، سیستم عاملی که هفته گذشته در رویداد WWDC 2021 معرفی شد و قابلیت‌های جدیدی در بخش‌های مختلفی از جمله فیس‌تایم دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی