ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هواوی: در مهاجرت از سیستم عامل اندروید به هارمونی، تمامی داده‌ها منتقل می‌شوند

براساس اعلام نمایندگان هواوی، در مهاجرت از اندروید به سیستم عامل هارمونی ۲، تمامی داده‌های کاربران اعم از تصاویر،‌ بازی و اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی منتقل می‌شود و اطلاعاتی از دست نخواهد رفت. هواوی از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۳۰

براساس اعلام نمایندگان هواوی، در مهاجرت از اندروید به سیستم عامل هارمونی ۲، تمامی داده‌های کاربران اعم از تصاویر،‌ بازی و اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی منتقل می‌شود و اطلاعاتی از دست نخواهد رفت.

هواوی از سیستم عامل هارمونی ۲.۰ به صورت رسمی رونمایی کرد و استقبال بسیار خوب کاربران از آن را جشن گرفت. در مصاحبه با رسانه‌های چینی، نمایندگان این شرکت در اظهارنظر مهمی عنوان کردند پس از ارتقا به سیستم عامل جدید، کاربران داده‌های خود را از دست نخواهند داد.

برخی از دستگاه‌های هواوی از نسخه بتا سیستم عامل هارمونی پشتیبانی می‌کنند و هواوی به توسعه این نسخه و آینده سیستم عامل خود خوشبین است.

برخی کاربران گوشی‌های هواوی نگران بودند که با انتقال به سیست معامل جدید شرکت، داده‌های آنها حذف شده یا از بین می‌رود. اما طبق گفته مسئولان شرکت هواوی، عکس‌ها و اطلاعات ورود به اپلیکیشن‌های کاربران مانند «وی‌چت» حفظ خواهد شد.

نکته اساسی این است که در این انتقال «هواوی اپ گالری» به استور اصلی گوشی تبدیل خواهد شد، بنابراین پیش از انتقال بهتر است از پشتیبانی این استور برای برخی اپلیکیشن‌های خود اطمینان حاصل کنید که به ممنوعیت اعلام شده از سوی گوگل برای سرویس‌ها در بازار چین مربوط می‌شود.

علاوه بر این، همچنین مشخص شد که گوشی‌های موبایل شرکت آنر که پیش از جدا شدن از هواوی به بازار عرضه شده‌ بودند نیز همچنان بروزرسانی می‌شوند و در نهایت گزینه انتقال به سیستم عامل هارمونی ۲.۰ را دریافت خواهند کرد. با این حال، مدیران هواوی هنوز هیچ برنامه زمانی برای انتقال این گوشی‌ها اعلام نکرده‌اند.

لیست کامل دستگاه‌های اعلام شده از سوی هواوی که به ترتیب از زمان معرفی، سه ماهه سوم ۲۰۲۱، سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ و نیمه اول ۲۰۲۲ این سیستم عامل را دریافت خواهند کرد را می‌توانید در این صفحه مشاهده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی