ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی مفهومی می ۱۲ شیائومی از دوربین زیر نمایشگر خبر می‌دهد

طرح مفهومی به اشتراک گذاشته شده از می ۱۲ شیائومی،‌ طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. احتمال دارد چینی‌ها موبایل جدید خود را با دوربین زیر نمایشگر و مجهز به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

طرح مفهومی به اشتراک گذاشته شده از می ۱۲ شیائومی،‌ طراحی پنل جلویی و پشتی دستگاه را به خوبی نشان می‌دهد. احتمال دارد چینی‌ها موبایل جدید خود را با دوربین زیر نمایشگر و مجهز به چهار دوربین در پنل پشتی به بازار عرضه کنند.

می ۱۲ شیائومی احتمالا اواخر سال جاری یا اوایل سال آینده وارد بازار می‌شود. تصاویر مفهومی جدیدی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که نمایشگر دستگاه را بدون بریدگی نشان می‌دهد.

طراحی دستگاهی که در تصاویر ارائه شده دیده می‌شود تا حدی شبیه به «می ۱۱» شیائومی است. می ۱۲ از ماژول دوربین مشابهی بهره می‌برد اما تعداد سنسورهای آن افزایش پیدا کرده است. قسمت جلوی آن نیز تقریبا مشابه بوده و فقط بریدگی روی نمایشگر نیز حذف شده است.

گوشی می ۱۲ همانطور که در این تصاویر نیز مشخص است از دوربین زیرنمایشگر بهره می‌برد. تقریبا می‌توان گفت که در اطراف نمایشگر هیچ حاشیه‌ای دیده نمی‌شود و لبه‌های آن دارای انحنا هستند. لبه‌های پنل پشتی موبایل نیز برای حفظ تناسب با نمایشگر دارای انحنا هستند. در پنل پشتی دستگاه نیز ماژول دوربین چهارگانه و دو فلاش LED دیده می‌شود.

نام برند تجاری شیائومی نیز در پشت دستگاه دیده می‌شود و طراح به دو صورت عمودی و افقی آن را به تصویر کشیده است. همچنین دکمه‌های فیزیکی گوشی که احتمالا شامل دکمه پاور و تنظیم صدا می‌شود در سمت راست آن قرار گرفته است.

گوشی‌های شیائومی طرفداران خودش را دارد و گفته می‌شود از زمان عرضه سری ردمی نوت ۱۰ در هند، شیائومی حدود ۲ میلیون دستگاه به ارزش بیش از ۴۰۰ میلیون دلار فروخته است. سری ردمی نوت در سراسر جهان و به ویژه در هند محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. به گفته «مانو کومار جین» مدیر شیائومی هند اگر ردمی یک برند مستقل محسوب می‌شد، به تنها رتبه سوم یا چهارم بازار هند را کسب می‌کرد. همچنین در یک ماه و نیم از زمان عرضه خود تاکنون بیش از ۴۰ میلیون دلار گوشی از سری می ۱۱ ردمی به فروش رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

    خدا وکیلی و بدون هیچ گونه اغزاق میگم شیا گوشی های فوق العاده ای داره،، فوق العاده والیته باکیفیت و در عین حال خوش قیمت....

مطالب پیشنهادی