ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای قیمت گلکسی M32 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره قیمت گلکسی M32 سامسونگ هستیم و حالا قیمت این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است. طبق گزارش «IANS»، قیمت گلکسی M32 در محدوده ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار قرار می‌گیرد ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

مدت‌هاست شاهد انتشار گزارش‌ها درباره قیمت گلکسی M32 سامسونگ هستیم و حالا قیمت این گوشی به اینترنت راه پیدا کرده است.

طبق گزارش «IANS»، قیمت گلکسی M32 در محدوده ۲۰۵ تا ۲۷۰ دلار قرار می‌گیرد که با توجه به مشخصات فنی‌اش، مناسب به نظر می‌رسد.

این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۴ اینچی سوپر امولد با برش قطره‌ای و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز می‌شود. حداکثر روشنایی این پنل به ۸۰۰ نیت می‌رسد و رفرش ریت آن برابر ۹۰ هرتز خواهد بود. گلکسی M32 از دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

سامسونگ برای این محصولش چیپ هلیو G85 مدیاتک را درنظر می‌گیرد و آن را در نسخه‌های مختلف مجهز به ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند که اگر گزارش اخیر صحت داشته باشد، مدل بالاتر ۲۷۰ دلار قیمت خواهد داشت. این دستگاه از کارت حافظه نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت گلکسی M32

روی پنل پشتی این دستگاه دوربین اصلی چهارگانه قرار می‌گیرد که سنسور اصلی‌اش، ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. گلکسی M32 همچنین به دوربین ۸ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و یک دوربین تشخیص عمق مجهز می‌شود. ابعاد این موبایل برابر ۱۶۰ در ۷۴ در ۹ میلی‌متر خواهد بود و وزنش به ۱۹۶ گرم می‌رسد.

سنسور اثر انگشت این گوشی روی فریم آن قرار می‌گیرد و در سه رنگ سفید، مشکی و آبی وارد بازار می‌شود که البته کاربران در تمام کشورها به این سه رنگ دسترسی نخواهند داشت. از سایر مشخصاتش می‌توان به سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۱ با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

انتظار می‌رود گلکسی M32 سامسونگ تا پایان ماه جاری میلادی از راه برسد. البته با توجه به افشای رندرها، مشخصات و حالا قیمت، کاربران نباید انتظار چیزی را بکشند و تنها باید منتظر عرضه‌اش به بازار برای خریدش باشند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Hadi
    Hadi | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

    با این قیمت میتونی شیائومی نوت ۱۰ پرو بخری نه این آشغال و

  • Reza12022
    Reza12022 | ۲۲ خرداد ۱۴۰۰

    نیاد بازار بهتره چه مشخصات ضعیفی و چه قیمت گرونی ،،،شیا بطور کامل شکستش میده

مطالب پیشنهادی