ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرانسل با بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمه به استقبال تابستان می‌رود

همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان، ایرانسل بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمۀ تخفیفی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۵۷

همزمان با روزهای پایانی بهار و شروع فصل تابستان، ایرانسل بستۀ ویژۀ اینترنت و مکالمۀ تخفیفی را برای مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، بستۀ استقبال تابستانه، شامل ۳ گیابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمۀ ایرانسلی، برای تمام مشترکان دائمی و اعتباری در نظر گرفته است.

بستۀ استقبال تابستانه، از زمان فعال سازی، به مدت ۳ روز دارای اعتبار است و از ۲۲ خرداد تا ۱ تیر ۱۴۰۰، با قیمت تخفیفی ۱۰ هزار تومان، برای فعال‌سازی در اختیار تمام مشترکان دائمی و اعتباری قرار دارد.

مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من و یا شماره‌گیری کد دستوری #۵*، این بسته را فعال کرده و به مدت سه روز از آن استفاده کنند. همچنین بستۀ استقبال تابستانه در این بازۀ زمانی، امکان فعال‌سازی مجدد از سوی مشترکان را دارد و هر مشترک می‌تواند در صورت تمایل، بیش از یک‌بار از آن بهره‌مند شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی