ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مرکز نوآوری همراه اول
تکنولوژی

مرکز نوآوری همراه اول برای حمایت از استارت‌آپ‌ها و تیم‌های نوپا راه‌اندازی شد

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با  همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و با مأموریت تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوریهای نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۰:۴۶

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با  همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی شریف و با مأموریت تحقیق، توسعه، نوآوری و حمایت از فناوریهای نوین و بومی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز نوآوری همراه اول (MCI R&D LAB) را راه اندازی کرد.

این مرکز با هدف خودکفایی و استقلال فنی و تخصصی حول محور نیازمندی‌های فناورانه زیست بوم ICT کشور و بهره‌مندی از ظرفیت دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان سراسر کشور راه‌اندازی شده است.

این مرکز به عنوان بازوی نوآوری همراه اول، زیر نظر مرکز تحقیق و توسعه با تعریف پروژه‌های مشترک و با بهره‌مندی از ظرفیت اعضای هیئت علمی و دانشجویان نخبه زیرساخت‌های لازم برای توسعه اکوسیستم نوآوری را از قبیل خدمات پایه‌ای و خدمات تخصصی حول محور نیازمندی های حوزه ICT ارائه می‌دهد.

رویکرد این مرکز حمایت از استارت‌آپ‌ها و تیم‌های نوپا در محور اصلی فناوری اطلاعات و ارتباطات و نرم افزارهای رایانه‌ای و خدمات تجاری‌سازی و شتابدهی اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی