ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رندر و مشخصات کامل ارزان‌ترین گوشی 5G وان پلاس فاش شد

یکی از منابع موثق حوزه فناوری، «ایوان بلس» با انتشار توییتی مشخصات کامل و رندری از وان پلاس نورد N200 5G به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این موبایل ارزان‌ترین گوشی وان پلاس با قابلیت ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۱:۱۵

یکی از منابع موثق حوزه فناوری، «ایوان بلس» با انتشار توییتی مشخصات کامل و رندری از وان پلاس نورد N200 5G به اشتراک گذاشت. به نظر می‌رسد این موبایل ارزان‌ترین گوشی وان پلاس با قابلیت پشتیبانی از شبکه  5G‌ باشد.

یکی دیگر از منابع آگاه بازار با نام کاربری «Mukul Sharma» نیز می‌گوید این شرکت قصد دارد موبایل جدید 5G خود را در تاریخ ۲۵ خرداد ماه رونمایی کند.

چند روز قبل، وان پلاس از اولین گوشی سری نورد در سال ۲۰۲۱ با نام «نورد CE 5G» با بهره‌مندی از نمایشگر امولد با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۷۵۰G و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی کرد.

براساس اطلاعات به اشتراک گذاشته شده، وان پلاس نورد N200 5G احتمالا با نمایشگر ۶.۴۹ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد موبایل جدید وان پلاس وزنی معادل ۱۸۹ گرم داشته باشد و با ابعاد ۱۶۳.۱ در ۷۴.۹ در ۸.۳ میلی‌متر و سیستم عامل اندروید ۱۱ به بازار عرضه شود. در قلب این موبایل جدید احتمالا چیپست اسنپدراگون ۴۸۰ کوالکام جای خواهد گرفت و با رم ۴ گیگابایتی LPDDR4x و حافظه ۶۴ گیگابایتی (UFS 2.1) با امکان افزایش ظرفیت از طریق اسلات microSD رونمایی خواهد شد. وان پلاس دستگاه جدید خود را با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی و شارژر ۱۸ واتی به بازار عرضه می‌کند.

در پنل جلویی دستگاه، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و در پنل پشتی نیز دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در کنار دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و مونوکروم ۲ مگاپیکسلی به همراه فلش LED قرار می‌گیرد. وان پلاس نورد N200 5G مجهز به حسگر اثرانگشت جانبی خواهد بود و از قابلیت تشخیص چهره نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، بلوتوث ۵.۱ و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد. براساس شایعات، احتمال دارد این شرکت موبایل جدید خود را با قیمتی کمتر از ۲۵۰ دلار در بازار ایالات متحده در دسترس کاربران قرار دهد. «پیت لاو»، مدیرعامل وان پلاس پیشتر گفته شود که این گوشی هوشمند در بازار هند عرضه نخواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی