ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S21 FE
تکنولوژی

سامسونگ: هنوز تصمیمی برای توقف تولید گلکسی S21 FE نگرفته‌ایم

دیروز یک رسانه کره‌ای گزارشی مبنی بر توقف تولید گلکسی S21 FE در پی کمبود تراشه منتشر کرد و حالا سامسونگ به این گزارش واکنش نشان داده و گفته هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

دیروز یک رسانه کره‌ای گزارشی مبنی بر توقف تولید گلکسی S21 FE در پی کمبود تراشه منتشر کرد و حالا سامسونگ به این گزارش واکنش نشان داده و گفته هنوز تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

در بیانیه‌ای که غول کره‌ای برای خبرگزاری بلومبرگ فرستاده، عدم تصمیم‌گیری در این زمینه را اعلام کرده:

«اگرچه نمی‌توانیم اطلاعاتی درباره جزئیات دستگاه معرفی نشده بدهیم، اما درباره تعلیق تولید این محصول، چیزی مشخص و تعیین نشده است.»

گلکسی S21 FE یا فن ادیشن، نسخه ارزان‌تر گلکسی S21 است که از ویژگی‌های کمتری نسبت به برادرش بهره می‌برد. سال گذشته میلادی گلکسی S20 FE با استقبال مناسبی از سوی خریداران مواجه شد و البته در بررسی‌ها هم عملکرد مناسبی از خودش نشان داد. بنابراین بسیاری منتظر رونمایی از نسل جدید این موبایل هستند.

گلکسی S21 FE

اگرچه سامسونگ رسما معرفی این دستگاه را اعلام نکرده، اما در رویداد مربوط به گلکسی S20 FE از تصمیمش مبنی بر عرضه مدل فن ادیشن پرچمدارهایش در آینده خبر داد. علاوه بر این، تا به امروز شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره این دستگاه نیز بوده‌ایم که علاوه بر نمایش طراحی آن، ما را با مشخصاتش نیز آشنا کرده‌اند. در این مطلب می‌توانید تمام شایعات درباره این محصول را بخوانید.

باید به این موضوع اشاره کنیم که سامسونگ بطور مستقیم و واضح گزارش دیروز را رد نکرده، بنابراین شاید در آینده اعلام کند که تصمیم به توقف تولید چنین محصولی گرفته و مانند گلکسی نوت، سال ۲۰۲۲ از گلکسی S22 FE رونمایی کند.

کمبود جهانی تراشه مشکلات بزرگی برای شرکت‌های مختلف ایجاد کرده و گزارش دیروز گفته بود که کره‌ای‌ها می‌خواهند تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ را تنها برای گوشی‌های تاشو جدیدشان نگه دارند. سامسونگ در ماه‌های آینده از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی خواهد کرد، بنابراین گزارش ETNews منطقی به نظر می‌رسد. با این حال همچنان برای اطلاع دقیق از آینده گلکسی S21 FE باید منتظر بمانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Esmaeil aghaee
    Esmaeil aghaee | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰

    روشی که مسئولان سامسونگ پیش گرفتن همون روش مسئولان ایرانه فقط میخوان مثل پراید ،گوشی ها رو گرون به مردم پچپونن

مطالب پیشنهادی