ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ رسما اعلام شد

در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گلکسی M32 سامسونگ بودیم و حالا تاریخ رونمایی و مشخصات اصلی این گوشی هوشمند اعلام شده‌اند. طبق صفحه مربوط به این دستگاه در آمازون هند، باید منتظر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش‌های زیادی درباره گلکسی M32 سامسونگ بودیم و حالا تاریخ رونمایی و مشخصات اصلی این گوشی هوشمند اعلام شده‌اند.

طبق صفحه مربوط به این دستگاه در آمازون هند، باید منتظر معرفی آن در تاریخ ۳۱ خرداد ماه باشیم. تصاویر رسمی این موبایل تفاوتی با رندرهای گذشته ندارند و شاهد برش قطره‌ای نمایشگر و همچنین وجود دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی آن هستیم.

در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه‌های کمی به چشم می‌خورد و پنل پشتی‌اش هم دارای طرح بافت‌دار است. دوربین اصلی چهارگانه گلکسی M32 هم درون یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته که زیر آن، فلاش LED وجود دارد.

سامسونگ این گوشی هوشمندش را به سنسور اثر انگشت مجهز می‌کند که درون دکمه پاور در سمت راست دستگاه تعبیه می‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه در رنگ‌های مشکی و آبی روانه بازار هند شود، هرچند احتمال عرضه آن در رنگ‌های دیگر در سایر کشورها وجود دارد.

مشخصات گلکسی M32

طبق اطلاعات موجود در سایت آمازون، گلکسی M32 سامسونگ از نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد با رزولوشن فول‌ اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۹۰ هرتز بهره می‌برد و حداکثر میزان روشنایی این پنل هم به ۸۰۰ نیت می‌رسد.

این گوشی هوشمند به یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌شود که البته هنوز نمی‌دانیم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند یا خیر، با این حال احتمالا باید منتظر استفاده از شارژ سریع ۱۵ واتی در آن باشیم.

مشخصات گلکسی M32

دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است و کاربران برای ثبت تصاویر سلفی‌شان به دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دسترسی دارند.

در سایت آمازون اشاره‌ای به چیپ مورد استفاده در این دستگاه نشده، اما شایعات از تجهیز آن به تراشه هلیو G80 و G85 مدیاتک اشاره می‌کنند. علاوه بر این، احتمالا سامسونگ گوشی هوشمند جدیدش را در نسخه‌های مجهز به ۴/۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌کند که به ترتیب ۲۰۵ و ۲۷۳ دلار قیمت خواهند داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی