ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ در بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

شرکت HMD Global چند ماه پیش با معرفی نوکیا X10 و نوکیا X20، از گوشی‌های هوشمند سری نوکیا X رونمایی کرد. حالا بنچمارکی از یک مدل جدید از این سری مشاهده شده که دستگاهی به ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

شرکت HMD Global چند ماه پیش با معرفی نوکیا X10 و نوکیا X20، از گوشی‌های هوشمند سری نوکیا X رونمایی کرد. حالا بنچمارکی از یک مدل جدید از این سری مشاهده شده که دستگاهی به نام نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ را نشان می‌دهد.

به گزارش وب‌سایت 91Mobiles، گوشی جدید نوکیا از سری X با اسم نوکیا XR20 در گیک‌بنچ رویت شده و از همان چیپست نوکیا X10 و نوکیا X20 استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند همچنین اندروید ۱۱ و ۴ گیگابایت رم خواهد داشت. البته پیش‌بینی می‌شود که پیکربندی‌های بیشتری برای رم این دستگاه ارائه شود.

نوکیا XR20 با اسنپدراگون ۴۸۰ در آزمون‌های تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به‌ترتیب امتیازهای ۵۰۹ و ۱۴۵۵ را کسب کرده است. این گوشی به لطف چیپست خود می‌تواند به 5G دسترسی داشته باشد. فعلا مشخص نیست که وجه تمایز نوکیا XR20 با نوکیا X20 در کدام بخش از قطعات دستگاه است و نسبت به آن ضعیف‌تر خواهد بود یا قوی‌تر. پسوند R پیش‌تر در گوشی‌های نوکیا دیده نشده بود. با این حال، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که نوکیا XR20 تا ۳ سال آپدیت‌های اصلی اندروید و وصله‌های امنیتی را دریافت کند.

شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال هنوز از برگزاری هیچ رویدادی در هفته‌ها یا ماه‌های پیش رو خبر نداده است. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که این گوشی یا محصولات جدید نوکیا را در کنگره جهانی موبایل ۲۰۲۱ که ۷ تا ۱۰ تیر برگزار می‌شود، ببینیم. البته احتمال دارد که نوکیا XR20 هم مثل چند محصول اخیر نوکیا بدون مراسم خاصی معرفی شوند.

اچ‌ام‌دی در روزهای اخیر از دو موبایل نوکیا C01 و نوکیا C20 پرده برداشته. با این حال این دستگاه‌ها محصولات چندان قدرتمندی نبودند که اچ‌ام‌دی بتواند روی ویژگی‌هایشان مانور دهد. گفتنی است که نوکیا مدت‌هاست پرچمدار جدیدی هم معرفی نکرده و طرفداران این برند بی‌صبرانه منتظرند تا قدرتمندترین گوشی نسل بعدی نوکیا را ببینند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • سید پوریا
    سید پوریا | ۲۹ خرداد ۱۴۰۰

    لطفاً در ویدیو بعدی نوکیا ۷.۲ را معرفی کنید

مطالب پیشنهادی