ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

معرفی بازی Granny 3‏؛ فرار از ترسناک‌ترین خانواده‌ی دنیا

آفریدن رعب و وحشت تخصص DVloper است. این بازی‌ساز که تا به حال بازی‌های ترسناک زیادی مثل Slendrina ساخته، با بازی Granny 3 که سومین قسمت از یک سری بازی‌ به همین نام است، بازگشته ...

نفیسه شهبازی
نوشته شده توسط نفیسه شهبازی | ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

آفریدن رعب و وحشت تخصص DVloper است. این بازی‌ساز که تا به حال بازی‌های ترسناک زیادی مثل Slendrina ساخته، با بازی Granny 3 که سومین قسمت از یک سری بازی‌ به همین نام است، بازگشته تا دوباره آدرنالین مخاطبانش را حسابی بالا ببرد.

با توجه به اینکه بازی داستان‌محور است، ابتدا خلاصه‌ای داستان دو قسمت قبلی را مرور می‌کنیم و بعد به سراغ قسمت سوم می‌رویم. توجه کنید که این بازی ترسناک است و بر طبق طبقه‌بندی گوگل پلی برای سنین زیر ۱۲ سال مناسب نیست.

قسمت اول بازی، شما را با شخصیت اصلی بازی یعنی مادربزرگ آشنا می‌کند ولی مادربزرگ این داستان با بقیه ی مادربزرگ‌ها که مهربان هستند، تفاوت دارد. شما در خانه‌ی یک مادربزرگ شرور گیر افتاده‌اید و باید از این خانه فرار کنید اما مادربزرگ گوش‌های تیزی دارد و بهتر است سر و صدا نکنید زیرا اگر پیدایتان کند، کشته می‌شوید.

قسمت دوم بازی هم همین تم اتاق فرار یا اسکیپ روم را دارد اما با این تفاوت که پدربزرگ هم به بازی اضافه شده و حالا شما باید از دست دو نفر فرار کنید. در بازی Granny 3 اوضاع از این هم بدتر می‌شود زیرا شخصیت اصلی سری Slendrina به عنوان نوه‌‌ی خانواده به این خانه‌ی وحشتناک اضافه می‌شود تا با یک تیم کامل از قاتل‌ها سر و کله بزنید.

گیم پلی به صورت کلی شباهت‌هایی به بازی‌های قبلی سری دارد اما تغییراتی هم در بازی ایجاد شده. هدف اصلی شما این است که معماهای مختلف را حل کنید تا راه فرار پیدا شود و بتوانید خودتان را نجات بدهید. در بازی‌های قبلی فقط با ایجاد سر و صدا مادربزرگ و پدربزرگ به سراغتان می‌آمدند اما این بار اگر چیزی از دستتان بیفتد یا چوب‌های کف خانه زیر پایتان جر جر کنند، فقط مادربزرگ به سراغتان می‌آید.

پدربزرگ که گوش‌هایش سنگین شده‌اند دیگر به خاطر صدا مچتان را نمی‌گیرد اما اگر شما را در حین حرکت ببیند، با شاتگان مورد هدف قرار می‌گیرید. پیش بینی رفتارهای نوه‌ی خانواده یا همان اسلندرینا تقریبا سخت‌تر از بقیه است زیرا او در خانه پرسه می‌زند و هر لحظه ممکن است مثل روح سرگردان از راه برسد و به شما خیره شود. او هیچ سلاح خاصی ندارد اما با همین خیره شدن، کارتان را می‌سازد.

برای فرار از هر کدام از این شخصیت‌ها باید راه به خصوصی را پیش بگیرید. باید تا حد ممکن سر و صدا نکنید، به موقع فرار کنید و زیر تخت و مبل قایم شوید، حتی می‌توانید شلیک کنید یا فقط رویتان را بچرخانید اما مهم‌ترین چیز این است که جان سالم به در ببرید. هر بار که کشته شوید، یک روز از فرصتتان می‌سوزد و فقط پنج روز برای فرار از این خانه‌ی جهنمی وقت دارید.

بازی Granny 3 گیم‌پلی روان و طراحی بصری مناسب برای یک بازی ترسناک را دارد و اگر می‌خواهید بهترین تجربه‌ی ممکن را داشته باشید بهتر است از هندزفری استفاده کنید. در کل این بازی ارزش تجربه کردن را دارد و اگر طرفدار بازی‌های ترسناک هستید بد نیست که نگاهی به کل سری داشته باشید و داستان را از اولین قسمت دنبال کنید.

Granny 3

Granny 3

سازنده: DVloper‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 62 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی