ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادعای رسانه کره‌ای: گلکسی S21 FE سامسونگ اوایل پاییز معرفی می‌شود

در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره نسخه ضعیف‌تر و خوش‌قیمت گلکسی S21 به گوش می‌‌رسد.  گزارشی از توقف تولید این دستگاه خبر داده بود اما سامسونگ در فاصله کوتاهی از عدم تصمیم‌گیری در این زمینه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

در هفته‌های اخیر گزارش‌های زیادی درباره نسخه ضعیف‌تر و خوش‌قیمت گلکسی S21 به گوش می‌‌رسد.  گزارشی از توقف تولید این دستگاه خبر داده بود اما سامسونگ در فاصله کوتاهی از عدم تصمیم‌گیری در این زمینه خبر داده. حالا اطلاعات جدید از معرفی گلکسی S21 FE در اواخر تابستان یا اوایل پاییز (سپتامبر - اکتبر) خبر می‌دهد.

سامسونگ در ادامه سال جاری میلادی از جدیدترین گوشی‌های تاشو خود یعنی گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ رونمایی می‌کند و بسیاری به معرفی این دستگاه‌ها در مرداد ماه اشاره دارند. حالا گزارشی جدید از کره جنوبی مدعی شده در این مراسم، خبری از گلکسی S21 FE نخواهد بود و سامسونگ آن را در اواخر ماه سپتامبر یا اکتبر معرفی می‌کند.

این گزارش همچنین ادعا کرده که سامسونگ از نسل جدید گوشی‌های تاشو خود در تاریخ ۱۲ مرداد رونمایی نمی‌کند و کمی دیرتر باید منتظر معرفی آن‌ها باشیم. اگرچه تاریخ مشخصی برای چنین مراسمی در گزارش اخیر به چشم نمی‌خورد، اما از عدم معرفی گلکسی S21 FE در این مراسم خبر داده است.

گلکسی S21 FE

گزارشی اخیرا از توقف تولید این گوشی هوشمند در پی کمبود تراشه خبر داده بود. طبق اطلاعات قبلی، سامسونگ تمام تراشه‌های اسنپدراگون ۸۸۸ را می‌خواهد برای گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ نگه دارد، اما کره‌ای‌ها با انتشار بیانیه‌ای هرگونه تصمیم‌گیری درباره توقف تولید محصول معرفی نشده خود را رد کردند.

طبق گزارش‌هایی که تا به امروز درباره این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده‌اند، سامسونگ گوشی گلکسی S21 FE را با مشخصات قابل توجهی روانه بازار می‌کند و آن را با قیمت پایین‌تری نسبت به نسل قبلی‌اش در کره جنوبی عرضه خواهد کرد. انتظار می‌رود این دستگاه قیمتی در محدوده ۶۳۰ تا ۷۲۰ دلار داشته باشد.

انتظار می‌رود در صورت معرفی این دستگاه، شاهد استفاده از نمایشگر ۶.۴ اینچی با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، چیپ اسنپدراگون ۸۸۸، ۶/۸ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی در آن باشیم. همچنین احتمالا سامسونگ آن را به یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز می‌کند.

در بخش دوربین هم احتمالا با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و دوربین اصلی سه‌گانه مواجه می‌شویم که البته هنوز اطلاعی از سنسورهای موجود روی پنل پشتی این موبایل نداریم. در این مقاله می‌توانید تمام شایعات پیرامون این گوشی را مطالعه کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی