ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای نمونه اولیه اپل واچ در قاب گوشی‌های قدیمی [تماشا کنید]

بعد از انتشار تصاویر و ویدیویی از نمونه اولیه اپل واچ در قابی با طراحی شبیه آیپاد، اکنون تصاویر و ویدیوی دیگری از ساعت هوشمند اپل در قاب بزرگی قرار داده شده تا طراحی آن ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

بعد از انتشار تصاویر و ویدیویی از نمونه اولیه اپل واچ در قابی با طراحی شبیه آیپاد، اکنون تصاویر و ویدیوی دیگری از ساعت هوشمند اپل در قاب بزرگی قرار داده شده تا طراحی آن فاش نشود و طراحی شبیه گوشی‌های قدیمی پیدا کرده است.

کانال یوتیوب «Apple Demo» ویدیو و تصاویری از نمونه اولیه اپل واچ ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری منتشر کرده است. برای آنکه طراحی اپل واچ فاش نشود، این ساعت هوشمند در قابی مخصوص قرار داده شده است. این قاب‌ اصطلاحا با نام «Security Case» شناخته می‌شود و برای آنکه طراحی کلی دستگاه فاش نشود، نمونه‌های اولیه را در چنین قاب‌هایی تست می‌کنند.

اپل واچ در داخل قاب مخصوص، ظاهری مشابه گوشی‌های قدیمی پیدا کرده است. کانال یوتیوب Apple Demo سال ۲۰۲۰ نیز نسخه ۴۲ میلی‌متری اپل واچ را در قاب مخصوص مشابه دیگری به نمایش گذاشته بود.

همان‌طور که در ویدیو مشاهده می‌کنید،‌ نمونه اولیه اپل واچ نرم افزار مخصوص تست را اجرا می‌کند که این نسخه قبل از سیستم عامل  watchOS وجود داشته است. روی جعبه دستگاه نیز به این نکته اشاره شده که این محصول جزو دستگاه‌های محرمانه  اپل طبقه بندی شده و افراد آزمایش کننده موظف هستند پس از تست، نمونه اولیه را به شرکت بازگردانند.

نمونه اولیه اپل واچ

در ویدیوی منتشر شده نمونه اولیه اپل واچ ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند و تفاوت‌های آنها را با یکدیگر مقایسه می‌کند. همان‌طور که گفته شد‌، با توجه به اینکه نمونه‌های اولیه ساعت هوشمند اپل در داخل قاب‌های مخصوص قرار گرفته‌اند،‌ طراحی آنها قابل رویت نیست.

باید در نظر داشت که معمولا اپل از انتشار چنین تصاویر و ویدیوهایی مربوط به تست نمونه اولیه محصولات خود جلوگیری می‌کند و انتشار چنین تصاویر و ویدیوهایی امری غیرمعمول است، اما گاهی نیز چنین اتفاق‌هایی رخ می‌دهد و تصاویر و ویدیوهای نمونه اولیه به اشتراک گذاشته می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی