ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوگل روی شارژر بی‌سیم «پیکسل استند» جدیدی برای گوشی پیکسل ۶ کار می‌کند

به نظر می‌رسد گوگل روی توسعه نسل جدیدی از «پیکسل استند» مجهز به فن کار می‌‌کند که می‌تواند نسل بعدی گوشی‌های هوشمند این شرکت را سریع‌تر از قبل شارژ کند. گوگل ظاهرا قصد دارد برای ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

به نظر می‌رسد گوگل روی توسعه نسل جدیدی از «پیکسل استند» مجهز به فن کار می‌‌کند که می‌تواند نسل بعدی گوشی‌های هوشمند این شرکت را سریع‌تر از قبل شارژ کند.

گوگل ظاهرا قصد دارد برای افزایش سرعت شارژ شدن پیکسل ۶، شارژر بی‌سیم جدیدی را معرفی کند. پایه شارژر جدید قرار است به فن‌های خنک کننده‌ای مجهز شود که دفع گرما از گوشی و شارژر را در پی دارد. پیکسل استند بی‌سیم ۱۰ واتی، بدون هیچ نگرانی از گرم شدن بیش از حد، موبایل‌های پیکسل را شارژ خواهد کرد.

در سال ۲۰۱۸، گوگل برای اولین بار شارژر بی‌سیم پیکسل استند ( Pixel Stand) را که در واقع شارژری بی‌سیم و ۱۰ واتی بود، به بازار عرضه کرد. در آن مقطع زمانی این شارژر از گوشی‌های هوشمند پیکسل ۳ و پیکسل 3 XL پشتیبانی می‌کرد. علاوه بر این، زاویه قرارگیری موبایل روی پایه به شکلی طراحی شده بود که کاربران بتوانند در حین شارژ شدن به راحتی نمایشگر دستگاه را نیز رویت کنند و با دستیار هوشمند گوگل کار کرده یا در بخش گوگل فوتوز تصاویر را مشاهده کنند.

پیکسل استند

در طی سال‌های اخیر گوگل قابلیت‌های پیکسل استند را در هنگام استفاده گوشی‌های پیکسل از آن، ارتقا داده است. یکی از قابلیت‌های که به پیکسل استند اضافه شد، ویژگی تحت عنوان گوگل کلاک (Google Clock) است که در نسخه اندروید ۱۱ به کاربران کمک می‌کند تا با روشن شدن تدریجی هوا در صبح‌ها، از خواب بیدار شوند. همچنین گوگل، پیکسل استند را با قابلیت‌های دیگری برای مدیریت خانه هوشمند به‌روز کرد.

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی منابع آگاه،‌ به نظر می‌رسد پیکسل ۶ با طراحی متفاوتی نسبت به نسل‌های قبلی معرفی خواهد شد و حالا باید دید گوگل برای شارژ این موبایل متفاوت خود چه تدابیر دیگری را در پیش گرفته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی