ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایرباد بی‎‌سیم بیتس استودیو بادز با فناوری حذف نویز فعال معرفی شد

بیتس از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با طراحی متفاوت رونمایی کرد. بیتس استودیو بادز که از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد، ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد. بیتس استودیو بادز طراحی کامپکت‌تری در مقایسه با ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

بیتس از جدیدترین ایرباد بی‌سیم خود با طراحی متفاوت رونمایی کرد. بیتس استودیو بادز که از فناوری حذف نویز فعال (ANC) بهره می‌برد، ۱۴۹.۹۹ دلار قیمت دارد.

بیتس استودیو بادز طراحی کامپکت‌تری در مقایسه با محصولات قبلی این شرکت دارد و فاقد هرگونه ساقه است. بنابراین وزن کمی دارد و به راحتی درون گوش جای می‌گیرد. انتظار می‌رود ایرپاد پرو ۲ اپل هم دارای طراحی مشابه با این محصول بیتس باشد.

بیتس استودیو بادز

این ایرباد با استفاده از میکروفن‌های خارجی می‌تواند صداهای محیط را حذف کند تا مزاحمتی برای کاربران ایجاد نکنند. با این وجود اگر بخواهید به صدای اطرافتان گوش دهید، می‌توانید از حالت شفافیت استفاده کنید که در این وضعیت، همان میکروفن‌ها صدای محیط را از طریق اسپیکر به گوش شما می‌رسانند.

اگرچه استودیو بادز برخلاف برخی محصولات بیتس فاقد تراشه اختصاصی اپل است، اما همچنان می‌توان در کمترین زمان ممکن آن را به دستگاه‌های اپل و اندرویدی وصل کرد. در محصولات اندرویدی، هرگونه شخصی‌سازی یا بروزرسانی باید از طریق اپ بیتس انجام شود اما در دستگاه‌های اپل، چنین کاری از طریق خود سیستم عامل امکان‌پذیر است.

بیتس استودیو بادز

بیتس استودیو بادز از دستیارهای صوتی پشتیبانی می‌کند. در محصولات اپل تنها کافیست برای فعال‌سازی‌اش از دستور صوتی «Hey Siri» استفاده کنید. اما در سیستم عامل اندروید باید برای فعال‌سازی آن یا کنترل موسیقی، اپ بیتس را روی دستگاه‌تان نصب کنید.

بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که با وجود عدم استفاده از چیپ W1 یا H1، استودیو بادز از صدای فراگیر یا فضایی در اپل موزیک پشتیبانی می‌کند. این محصول اگرچه برای فعالیت‌های ورزشی طراحی نشده، اما با پشتیبانی از استاندارد IPX4 در برابر عرق و آب مقاومت می‌کند.

بیتس استودیو بادز

استودیو بادز در هنگام گوش دادن به موسیقی تا ۸ ساعت شارژدهی دارد، اما اگر حالت شفافیت یا ANC را فعال کنید، این زمان به ۵ ساعت کاهش می‌یابد. با کیس قابل شارژ این ایرباد می‌توانید تا ۲۴ به موسیقی گوش دهید. برای شارژ قاب باید از پورت USB-C استفاده کنید و با ۵ دقیقه شارژ، می‌توانید تا یکساعت از ایرباد جدید بیتس استفاده کنید.

قیمت ایرباد بی‌سیم بیتس استودیو بادز برابر ۱۵۰ دلار است و در رنگ‌های سفید، مشکی و قرمز روانه بازار می‌شود. امکان پیش‌خرید این محصول از امروز در برخی کشورها وجود دارد و از تاریخ ۳ تیر ماه در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی