ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

شرکت مایکرواستراتژی با فروش سهامش، یک میلیارد دلار بیت کوین می‌خرد

مایکرواستراتژی، از طرفداران جدی بیت کوین بار دیگر حمایت خود از این رمزارز را به نمایش گذاشت. این شرکت یک میلیارد دلار از سهام خودش را می‌فروشد تا در ازای آن بیت کوین بخرد. روز ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

مایکرواستراتژی، از طرفداران جدی بیت کوین بار دیگر حمایت خود از این رمزارز را به نمایش گذاشت. این شرکت یک میلیارد دلار از سهام خودش را می‌فروشد تا در ازای آن بیت کوین بخرد.

روز گذشته مایکرواستراتژی، رقمی در حدود ۵۰۰ میلیون دلار از سهام این شرکت را فروخت و در ازای آن ۱۱۹۰۰ بیت‌کوین خریداری کرد. بعد از انتشار این خبر، ارزش سهام این شرکت رشد ۱۲ درصدی را تجربه کرد.

«مایکل سیلور»، مدیر عامل شرکت مایکرواستراتژی با انتشار فایل‌های مستندات مربوط به کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) اعلام کرد این شرکت به صورت پیوسته روی بیت کوین سرمایه‌گذاری می‌کند و به این روند ادامه می‌دهد. این نخستین باری نیست که این شرکت از سرمایه‌گذاری روی بیت کوین خبر می‌دهد.

البته گفتنی است مایکرواستراتژی نه تنها در حوزه خرید بیت کوین حضور فعالی از خود نشان داده، بلکه به گفته مایکل سیلور،‌ این شرکت سخت در تلاش است تا آگاهی مردم را نیز در مورد این بازار افزایش دهد و در راه‌اندازی شورای استخراج بیت کوین نیز نقش برجسته‌ای داشته است. مایکرواستراتژی یکی از طرفداران جدی بیت کوین است و فعالیت‌های خود در حوزه خرید رمزارز را در توییتر نیز به اشتراک می‌گذارد.

اوایل خردادماه، مدیرعامل میکرواستراتژی با انتشار توییتی از ملاقات مهمی با برخی استخراج کنندگان بیت کوین در آمریکای شمالی خبر داد. این گروه توافق کردند تا «شورای استخراج بیت کوین» (Bitcoin Mining Council) را با هدف حل برخی مشکلات مربوط به رمزارزها از جمله موضوع شفافیت استفاده از انرژی و همچنین تسریع روند پایداری آن در سراسر جهان تشکیل دهند.

بازار رمز ارزها علی رغم نوساناتی که دارد، هر روز رونق بیشتری می‌گیرد و تعداد کاربران بیشتری به این حوزه می‌پیوندند. مطالعات وب‌سایت «Crypto.com» نشان می‌دهد که تعداد کاربران رمز ارز در جهان برای اولین بار از مرز ۱۰۰ میلیون نفر عبور کرده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی