ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویندوز ۱۱ از پنل Ink Workspace جدید و قابل شخصی‌سازی بهره می‌برد

ویندوز ۱۱ دارای پنل Ink Workspace جدیدی است که با امکان شخصی‌سازی بیشتر قابلیت‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. ویندوز ۱۱ پنل Ink Workspace جدیدی دارد که پیشرفت‌های زیادی نسبت به مدل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

ویندوز ۱۱ دارای پنل Ink Workspace جدیدی است که با امکان شخصی‌سازی بیشتر قابلیت‌های تازه‌ای را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

ویندوز ۱۱ پنل Ink Workspace جدیدی دارد که پیشرفت‌های زیادی نسبت به مدل موجود در ویندوز ۱۰ داشته. نسخه جدید این پنل خیلی بیشتر از قبل قابل شخصی‌سازی است و به کاربران اجازه می‌دهد هر اپلیکیشنی را که خواستند به این پنل کوچک اضافه کنند تا به‌راحتی در دسترس‌شان باشد.

نسخه قبلی Ink Workspace به چند ابزار ساده و اپلیکیشن Microsoft Whiteboard محدود بود. ولی حالا کاربر در ویندوز ۱۱ می‌تواند این پنل را به‌گونه‌ای پیکربندی کند که میانبر همه برنامه‌های نصب‌ شده را نشان دهد. فرقی هم نمی‌کند که این برنامه‌ها برای قلم هوشمند بهینه‌سازی‌شده باشند یا نه.

شما می‌توانید چهار اپلیکیشن را انتخاب کنید تا وقتی پنل Ink Workspace از طریق دکمه تسکبار یا دکمه فیزیکی قلم باز می‌شود، آن‌ها را ببینید. این پنل همچنین تغییراتی از نظر رابط کاربری داشته تا شبیه سایر بخش‌های ویندوز ۱۱ به نظر برسد.

پنل Ink Workspace حالا در بخش فهرست انتخاب اپ‌ها نوعی جلوه محو اکریلی دارد که از نظر ظاهری جذاب طراحی شده. فهرست اپ‌های پین‌ شده هم یک ناحیه مخصوص دارد که برنامه‌های سازگار با قلم مثل OneNote یا فتوشاپ را به‌صورت ویژه و اولویت‌دار نشان می‌دهد.

حالا که به پنل Ink Workspace در ویندوز ۱۱ نگاه می‌کنیم، برایمان عجیب به نظر می‌رسد که چرا این پنل در ویندوز ۱۰ چنین قابلیت‌هایی برای شخصی‌سازی نداشت. با این حال، تغییر از هر نقطه‌ای شایسته است و طرفداران Ink Workspace نیز مطمئنا از این تغییرات خوشحال خواهند شد.

از دیشب بیلدی از ویندوز ۱۱ به سطح اینترنت راه پیدا کرده که بخشی از تغییرات و ویژگی‌های جدید این نسخه را به نمایش گذاشته است. ویندوز ۱۱ با الهامات فراوان از ویندوز ۱۰ ایکس ساخته شده و پنج‌شنبه هفته آینده در مراسمی به‌طور رسمی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی