ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

جدیدترین نسخه بتای تلگرام با قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر در گروه‌ها منتشر شد

کاربران آخرین نسخه بتای تلگرام v7.8 می‌توانند در چت‌های گروهی از قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر (Screen Sharing) بهره برده و به راحتی ویدیوهای موردنظر خود را برای سایر کاربران به نمایش بگذارند. تلگرام به منظور جلب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

کاربران آخرین نسخه بتای تلگرام v7.8 می‌توانند در چت‌های گروهی از قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر (Screen Sharing) بهره برده و به راحتی ویدیوهای موردنظر خود را برای سایر کاربران به نمایش بگذارند.

تلگرام به منظور جلب رضایت کاربران، آخرین نسخه بتا را با دو ویژگی جدید به‌روز کرده است تا امکانات بیشتری در اختیار کاربران تماس‌های گروهی قرار داده شود.

کاربران برای استفاده از این ویژگی در نسخه بتا، لازم است نام چت گروهی را تغییر داده و هشتگ vid# را به نام آن اضافه کنند. بعد از انجام این کار روی سه نقطه بالای گروه ضربه بزنند تا گزینه‌ جدید برای شروع ضبط یا اشتراک‌گذاری نمایشگر را مشاهده کنند.

اعضای گروه که آخرین نسخه بتا را نصب نکرده باشند، نمی‌توانند از این قابلیت استفاده کنند و فقط صدای ویدیوی پخش شده را دریافت خواهند کرد.

تلگرام در کنار این ویژگی‌ جدید، تغییراتی جزئی نیز برای بهبود چت در تلگرام اضافه کرده است. برای مثال کاربران می‌توانند پس زمینه چت‌ها را در حالت انیمیشنی در اختیار داشته باشند که با نوشتن پیام، رنگ آنها تغییر می‌کند. برای فعال کردن پس‌زمینه انیمیشنی و متحرک کافیست کاربران به قسمت تنظیمات پس زمینه مراجعه کرده و گزینه بک‌گراند انیمیشنی را انتخاب کنند.

در حال حاضر تمامی ویژگی‌های ذکر شده به آخرین نسخه بتا تلگرام اضافه شده‌اند، اما هنوز از زمان انتشار آن‌ها برای نسخه پایدارش اطلاعی نداریم. انتظار می‌رود طی روزها و هفته‌های آینده تعداد کاربران بیشتری به قابلیت‌های ذکر شده دسترسی پیدا کنند.

تلگرام در زمان شیوع ویروس کرونا و همزمان با جریان دورکار شدن بسیاری از کارمندان توانست رشد بسیار خوبی داشته باشد. طبق اعلام این شرکت، تعداد کاربران فعال ماهانه آن‌ها در سال ۲۰۲۰ به ۴۰۰ میلیون نفر رسیده، در حالی که در سال ۲۰۱۸ این مقدار ۲۰۰ میلیون نفر بوده است و با اضافه شدن قابلیت‌های جدید تلاش می‌کند روند صعودی‌اش را ادامه دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Hitchhiker
    Hitchhiker | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰

    تلگرام تبدیل به سوپر اپلیکیشن شده

مطالب پیشنهادی