ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

دوربین گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

شکایت کاربران از تخلیه سریع باتری گلکسی S21 اولترا سامسونگ

به نظر می‌رسد یک باگ عجیب چندین ماه است که کاربران گلکسی S21 اولترا را آزار می‌دهد و باعث تخلیه سریع باتری این پرچمدار غول‌پیکر و گران‌قیمت می‌شود. طبق گزارش شمار بالایی از کاربران این ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

به نظر می‌رسد یک باگ عجیب چندین ماه است که کاربران گلکسی S21 اولترا را آزار می‌دهد و باعث تخلیه سریع باتری این پرچمدار غول‌پیکر و گران‌قیمت می‌شود.

طبق گزارش شمار بالایی از کاربران این پرچمدار کره‌ای، اپ دوربین باعث مصرف غیرمعمول باتری در زمان حالت آماده بکار یا آزاد (Idle) گوشی می‌شود. موضوع زمانی عجیب‌تر می‌شود که بدانید اکثرا زمانی که گوشی در جیب کاربر قرار دارد و راه می‌رود، باتری گلکسی S21 اولترا تخلیه می‌شود. ظاهرا دوربین دستگاه با شناسایی حرکت، آن را فعال می‌کند.

میزان تخلیه باتری برای کاربران متفاوت است و برای مثال برخی کاربران از تخلیه ۲۱ درصدی باتری در مدت ۷ ساعت با ۱۵ دقیقه کار با نمایشگر خبر داده‌اند. یکی از راه‌های شناسایی این مشکل، استفاده از اپ‌های پیشرفته نظارت روی عملکرد باتری است و سیستم نظارت باتری معمولی اندروید مشکلی را نشان نمی‌دهد.

احتمالا عدم نمایش مشکل در سیستم نظارت باتری رایج اندروید باعث شده که سامسونگ نسبت به گزارش کاربران چندان جدی عمل نکند. با این وجود ظاهرا میزان شکایت‌ها رو به افزایش است و کره‌ای‌ها باید زودتر برای رفع این مشکل دست بکار شوند یا حداقل به دنبال راه‌حلی برای آن باشد.

باتری گلکسی S21 اولترا

باید به این موضوع اشاره کنیم که گلکسی S21 اولترا تنها گوشی سامسونگ است که با مشکل تخلیه شارژ باتری از طریق اپ دوربین رنج می‌برد. کاربران گلکسی نوت ۲۰ اولترا هم به این موضوع پی برده‌اند که دوربین باعث فعال شدن دستگاه می‌شود، اما تاثیری روی شارژدهی باتری ندارد.

در حال حاضر هیچ راه‌حلی برای رفع مشکل تخلیه باتری گلکسی S21 اولترا وجود ندارد و با وجود تمام بروزرسانی‌هایی که سامسونگ در چند ماه گذشته برای کاربران منتشر کرده، هنوز این مشکل برای برخی کاربران پابرجاست. سامسونگ هنوز رسما به این گزارش‌ها واکنشی نشان داده است.

آیا شما هم با مشکل تخلیه شارژ باتری این پرچمدار گران‌قیمت مواجه شده‌اید یا اینکه در هنگام راه رفتن، به تفاوتی در شارژدهی دستگاه خود پی برده‌اید؟

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی