ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S21 FE با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی از راه می‌رسد

مستندات مربوط به تاییدیه 3C گلکسی S21 FE از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهد. هرچند کاربران باید تا پاییز منتظر بمانند تا سامسونگ مشکلات تولید را برطرف کرده و بتواند موبایل مذکور را ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۲۲:۴۵

مستندات مربوط به تاییدیه 3C گلکسی S21 FE از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهد. هرچند کاربران باید تا پاییز منتظر بمانند تا سامسونگ مشکلات تولید را برطرف کرده و بتواند موبایل مذکور را به بازار عرضه کند.

انتظار می‌رفت گلکسی S21 FE در کنار گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ تا اواسط مردادماه (هفته اول آگوست ۲۰۲۱)‌ از راه برسند، اما ظاهرا سامسونگ این موضوع را به دلیل مشکلات تولید تا فصل پاییز به تعویق انداخته است.

در حال حاضر گلکسی S21 FE مراحل صدور تاییدیه CCC چین را سپری می‌کند. نسخه مخصوص بازار چین گلکسی S21 FE شماره مدل SM-G9900 موفق به دریافت تاییدیه CCC چین شده. مستندات مربوط به این تاییدیه نشان می‌‌دهد گلکسی S21 FE با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی (از طریق آداپتور شارژ USB PD 3.0 قابل برنامه ریزی PPS) از راه می‌رسد. البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ موبایل جدید را بدون شارژر در جعبه به بازار عرضه کند. گفتنی است این دستگاه با شارژر ۲۵ واتی سامسونگ EP-TA800 کاملا سازگار خواهد بود.

گلکسی S21 FE

برخی منابع آگاه پیشتر گفته بودند که سامسونگ به دلیل کمبود باتری و شاید تراشه تولید این گوشی را متوقف کرده است. با این وجود، کره‌ای‌ها در بیانیه رسمی خود اعلام کردند که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. با توجه به اینکه هنوز خبری از عرضه این گوشی هوشمند به بازار نیست و کارها با کندی پیش می‌رود، ممکن است عرضه آن با تاخیر روبرو باشد.

براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد گلکسی S21 FE با نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد اینفینیتی O و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

موبایل جدید کره‌ای‌ها با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی و ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی عرضه شود. در قلب تپنده این گوشی هوشمند چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی جای می‌گیرد.

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند با رابط کاربری One UI 3.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ در دسترس کاربران قرار بگیرد و از استاندارد IP67/IP68، اسپیکرهای استریو، سامسونگ پی،‌ شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. به علاوه موبایل جدید کره‌ای‌ها مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی